Oikea määrä ravintoa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MTM1977
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
hernekeppi sanoi:
Rajejuuusto ja tonnikala tulee pikasesti mieleen :D

Raejuusto on loistava vaihtoehto, se on hyvää :)
Tonnikala taas ei käy kala-allergian takia :(

Sellainen juttu vielä, että jos otan iltapalaksi esim. raejuustoa ja vähän rypsiöljyä niin mikä olisi sopiva määrä?

training_day sanoi:
Sellainen juttu vielä, että jos otan iltapalaksi esim. raejuustoa ja vähän rypsiöljyä niin mikä olisi sopiva määrä?

Sen verran, että saat proteiinia 30g. Rypsiöljyä 1-2rkl riippuen siitä, kuinka paljon rasvaa on kertynyt päivän mittaan. Yleisesti 1g/painokilo/päivä pidetään sopivana määränä.

CiioN sanoi:
Jos lisäisin tohon viimeseen rahka-annokseen noin desin kauranhiutaleita (vai pitäiskö enemmän?), ja söisin vielä lisäksi vaikka 80 g tonnikalaa ja 100 g raejuustoa/kanaa, niin olisko sitte toi ruokailu kunnossa? Niin ja aamulla vaikka raejuustoa puuron lisäksi.

Kyllä iltapalalla saat tarpeeks proteiinia maitorahkasta. Kun sulla on vielä toi protskudrinkki ennen nukkumaanmenoa. Kaurahiutaleita voit heittää vaikka 1,5desiä, on kuitenkin treenin jälkeisestä ateriasta kysymys. Lisää aamupalalle purkki raejuustoa tai rahkaa niin alkaa näyttämään jo ihan hyvältä.

Tuli täs vielä mieleen, että kannattaako mun nyt enään näin myöhään ottaa noin paljon hiilareita, kun menen nukkumaan jo klo. 21.00?

Jakob sanoi:
:offtopic:

Heikki, lasketko sä omiinn protskuihin kaikki syödyt prodet kuten esim. viljatuotteista tulleet? Tuolla tavalla tulee mullekkin varmaan jotain ~3g/kg. Mulla on ollut tapana laskea vaan hyvistä lähteistä tulleet eli liha, kana, kala, tiedät kyllä...

Kaikki ravintoaineet lasketaan (prot, rasv ja kcal ainakin) kaikesta mitä suuhun pannaan. Minun mielestä tämä on ihan selvä asia, vaikka siitä on keskusteltu aikaisemminkin ja oltu myös eri mieltä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom