Oi miksi en osaa olla hiljaa...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dragon
  • Aloitettu Aloitettu

Dragon

VIP
Ikä
46
Kaupunki
Turku
Onko pakkotoistolla muitakin, joilla on valokaapeli aivojen ja suun välillä? Suurin osa lauseista, puheista, sanoista ja kommenteista tulevat aina ilman mitään etukäteissuodatusta pihalle ja saattavat aina välillä aiheuttaa epätoivottuja tilanteita. Tilanteet ovat aina sellaisia, että ei niitä omia pieniä heittojaan mitenkään pahalla tarkoita ja niitä pitää sellaisena räävittömänä huumorina mutta aina niistä joku herneet vetää nokkaan.

Eilen tanssimassa:

Joku hieman humalassa tanssiva mies kailottaa keskellä tanssilavaa: "Kellä on parhaan näköinen muija?!?!?"
Fiksu tyyppi olisi hymähtänyt ja jatkanut daaminsa kanssa tanssia mutta ei, ei tämä rääväsuu - päässä naksahti ja sen kummemmin ajattelematta huusin sille: "MULLA!!!"
Harvoin näkee miten miehelle muljahtelee mykiöt yhtä muikeasti ja naama alkoi punehtumaan. Vasta tossa vaiheessa sitä alkoi taas ajatus kulkea: "hmm olisi varmaan kannattanut taas olla hiljaa, koska en olisi loukannut ketään. Nyt olen typerällä kommentillani loukannut vähintään kahta ihmistä, vaikka se nyt huumorilla olikin ehkä heitetty."

Oi miksi en tajua olla joskus hiljaa...

P.s. tämä rääväsuu-oireyhtymä alkaa omien kokemuksien mukaan ala-asteella ja kohteena on yleensä opettaja tai rehtori, jolle huudetaan jokin näsäviisas ja kiusallinen kommentti tilaisuudessa, jossa on paikalla vähintään 50 ihmistä. Mitä liikkuu ala-astelaisen päässä, joka huutaa rehtorille: "Ole hiljaa koeputkilapsi!"

Omat eiliset david pisteet: :david::david::david::david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En kyllä näe kommentissasi mitään väärää. Eikös jokaisen miehen pitäisi vastata tuohon "mulla"? Sehän on melkein loukkaus omaa daamia kohtaan, ellei niin sano :D

Onko pakkotoistolla muitakin, joilla on valokaapeli aivojen ja suun välillä? Suurin osa lauseista, puheista, sanoista ja kommenteista tulevat aina ilman mitään etukäteissuodatusta pihalle ja saattavat aina välillä aiheuttaa epätoivottuja tilanteita. Tilanteet ovat aina sellaisia, että ei niitä omia pieniä heittojaan mitenkään pahalla tarkoita ja niitä pitää sellaisena räävittömänä huumorina mutta aina niistä joku herneet vetää nokkaan.

Eilen tanssimassa:

Joku hieman humalassa tanssiva mies kailottaa keskellä tanssilavaa: "Kellä on parhaan näköinen muija?!?!?"
Fiksu tyyppi olisi hymähtänyt ja jatkanut daaminsa kanssa tanssia mutta ei, ei tämä rääväsuu - päässä naksahti ja sen kummemmin ajattelematta huusin sille: "MULLA!!!"
Harvoin näkee miten miehelle muljahtelee mykiöt yhtä muikeasti ja naama alkoi punehtumaan. Vasta tossa vaiheessa sitä alkoi taas ajatus kulkea: "hmm olisi varmaan kannattanut taas olla hiljaa, koska en olisi loukannut ketään. Nyt olen typerällä kommentillani loukannut vähintään kahta ihmistä, vaikka se nyt huumorilla olikin ehkä heitetty."

Oi miksi en tajua olla joskus hiljaa...

P.s. tämä rääväsuu-oireyhtymä alkaa omien kokemuksien mukaan ala-asteella ja kohteena on yleensä opettaja tai rehtori, jolle huudetaan jokin näsäviisas ja kiusallinen kommentti tilaisuudessa, jossa on paikalla vähintään 50 ihmistä. Mitä liikkuu ala-astelaisen päässä, joka huutaa rehtorille: "Ole hiljaa koeputkilapsi!"

Omat eiliset david pisteet: :david::david::david::david:

Mitäs daamisi tykkäsi kommentistasi ? :)

Mun ongelma on ne huomiot jotka voisin voisin pitää omana tietonani, eikä vain möläyttää niitä aivopieruna ääneen tyyliin: "Sulla on muuten iso nenä". Em. kommentti naiselle ei oikein toimi kohteliaisuutena. :nolo:

Onnellisissa tapauksissa loukkauksen kohde antaa minulle mahdollisuuden valita lauseen uudelleen muotoilun ja turpiin saamisen välillä. :D
Vähemmän onnellisissa loukkaantuu verisesti.

:david: :david: :david: minulle...

Aika arkiselta tilanteelta kuulostaa. Varsinkin juomareissuil (yksi syy et juhannus meni selvänä). Mut kyl sitä sen verta ala-asteen jäliltä on oppinut et suunnilleen osaa olla hiljaa, toisinaan liikaakin.

En kyllä näe kommentissasi mitään väärää. Eikös jokaisen miehen pitäisi vastata tuohon "mulla"? Sehän on melkein loukkaus omaa daamia kohtaan, ellei niin sano :D
Todellakin komppaan tätä. Itse olisin aivan varmasti huutanut samoin. On kyllä tullut muuten sitten lauottua kaikkea vitun typerää jokapuolella. Ja ihan outoja juttujakin mitä kukaan ei tajua, mutta minusta erityisen hauskaa. :lol2:

Aika arkiselta tilanteelta kuulostaa. Varsinkin juomareissuil (yksi syy et juhannus meni selvänä). Mut kyl sitä sen verta ala-asteen jäliltä on oppinut et suunnilleen osaa olla hiljaa, toisinaan liikaakin.
Toisaalta myös juurikin näin. :david:

Todelakin ärsyttävä tapa.. varsinkin kännissä tulee huudeltua kaiken näköstä paskaa sitte sitä saa aamulla hävetä niin h*****sti :curs:

Ilmottaudun joukkoon, sammakoita tuppaa loikkimaan suusta melko useasti. Iän myötä oon oppinu hiukka hallitsemaan itteäni mutta toisinaan tulee silti lauottua hauskuuksia jotka ei ihan kaikille ehkä uppoo. No ne ketkä tuntee miut ymmärtää jo hiukka omituista huumoriani ja eivät siitä niin pahastu.

esim.1 oltiin opiskeltu puolivuotta ja oli joku luokan jutustelutilaisuus jossa opettaja heilutti tahtipuikkoa. No siinä sitten kerrottiin mitä oli ensimmäisestä lukukaudesta jäänyt käteen. Yksi emäntä alkoi sitten esittelemään viikonmittaisesta harjoittelusta vapaaehtoisesti terkemäänsä portfoliota. en ehtinyt edes vastustaa kiusausta ennen kun korotin ääntäni ja kysäisin josko naikkosen olis syytä hankkia itselleen harrastuksia tai mahdollisesti mies joka pitäisi kiireisenä...

Dragonhan sanoi juuri niin kuin pitääkin!

Olen luonteeltani todella ulospäin suuntautuMATON, mutta tarvittaessa oikeassa tilassa lähtee sellasia heittoja ettei niitä kovin ylpeenä jälkeenpäin muistele. Kaverit on onneks jo tottunu tohon ja tietää ottaa kaikki tarvittavalla huumorilla. Naisten kanssa tosta yllättäen on kaikista eniten ollu harmia, kun ei vain osaa pitää turpaansa kiinni tai sanoa/vastata kuten normi-ihmisillä tapana.

Kyllä meikäläisenkin olisi hyvä ajatella aina ennen puhumista. Moinen ei vain onnistu, aivokapasiteetti ei vain riitä. Olen todella ulospäinsuuntautunut enkä loukkaannu mistään, ja välillä unohtuu etteivät muut ihmiset välttämättä ole ihan samanlaisia eikä aina voi sanoa mitä sylki suuhun tuo.

En oo kiinnittäny huomioo pääseekö itellä usein sammakoita mutta tässä yks minkä jälkeen vähän hävetti.

Olin hävinny isälle edellisen kerran käden väännössä, ja sillon hetken aikaa salilla jo käytyä ehdotin hänelle seuraavaa: "miten ois isä nyt revanssi siinä käteen vedossa.. siis käden väännössä." :nolo:

Ittellä tosiaan niin kieroutunu huumorintaju että pystysin heittään läppää vaikka ihmisen kans joka on just kuolemassa ja meikältä löytyy aina jokaiseen juttuun joku heitto. Mikä ei tosiaankaan ole aina oman fyysisen koskemattomuuden tai oman maineen kannalta mikään paras mahdollinen asia :rolleyes: . Ja kännissä en oikeesti voi olla heittämättä väliin jotaki heittoa jos joku selittää tohkeissaan jotaki juttua .

Ittellä tosiaan niin kieroutunu huumorintaju että pystysin heittään läppää vaikka ihmisen kans joka on just kuolemassa ja meikältä löytyy aina jokaiseen juttuun joku heitto. Mikä ei tosiaankaan ole aina oman fyysisen koskemattomuuden tai oman maineen kannalta mikään paras mahdollinen asia :rolleyes: . Ja kännissä en oikeesti voi olla heittämättä väliin jotaki heittoa jos joku selittää tohkeissaan jotaki juttua .

Ihan samanlainen kuin mä.
Nyt vanhemmiten sitä on tavallaa pakon edessä joutunu opettelemaan oleen joskus hiljaa, mutta kyllä tutut huomaa mun naamasta aina, että taas olis painavaa sanottavaa...
Töissä varsinkin sitä joutuu monesti puremaan hammasta ja huultakin, että onnistuu olemaan hirnumatta.
On tässä se hyvä puoli, että aika menee paljon rattosammin, kun omaa ..hm aika mielikuvitusrikkaan pollan.

En oo kiinnittäny huomioo pääseekö itellä usein sammakoita mutta tässä yks minkä jälkeen vähän hävetti.

Olin hävinny isälle edellisen kerran käden väännössä, ja sillon hetken aikaa salilla jo käytyä ehdotin hänelle seuraavaa: "miten ois isä nyt revanssi siinä käteen vedossa.. siis käden väännössä." :nolo:

Mitäs isäsi sanoi tähän? :D

No yksi levoton ja sosiaalinen tapaus ilmottautuu..:) mul on pahana tapana laukoa jotaa juttuu aina ku vaa mahollista, eli usein, ja mentyy juttelemaan kaikkien vieraitten, erityisest naisten kanssa, Ei vaa pysty olla menemättä tutustumaan jos näkee jonku kuuman kissan:) toisaalt tulee sitte vittuiltuaki tasasen tappavaa tahtii kaikest tyhmäst. RMJssä joku silmämustana ollu blondi meinasi vetää turpaa ku kännispäissäni jotaa heitin sille siit silmäst. sitte ku se kävi rähjää siin, ni mä sanoin et sul tosiaaki taitaa olla pi***s vähä hiekkaa, et voitko kaapia sen pois vai tarvitko apua.. sehä riemastu ;) mut toi ol jopa mult aika asiatonta..

sitteku se naisiin kontaktinotto ei läheskää joka kerta oo todellakaa mitää pokailuu, nimua kyl jaksaa ärsyttää se et ne kuitenki luulee et puutteessaha sitä ollaa ku nyt noin tuli juttelemaan..Toisaalta ainaki on se että muijien kanssa pääsee kontaktia ottamaa joka kerta ku menee johku.. mut kai mä sit oon joku dvd-hd vai mikälie onkaa..

Ja onneks sentää on tälläinen ulospäinsuuntaunut luonne, paremmin saa naisväkee kontaktia ku ujot ja hiljasemmat kaverit, jotka juttelee tyttöjen kanssa kerta vuoteen, ja silloinki mielettömässä jurbassa... Silti pitäis opetella joskus vaikenemaanki, vaikka ei siin oo musta mitään pahaa jos hakee kontakteja vastakkaiseenkin sukupuoleen..ainoa et ne varmaa pitää mua liian tyrkkynä ja huomionkipeenä.. nimim mulle yks varattu tyttö sano, et sä oot muuten mun niin ihannemies, mut sä oot ihan liian huomionkipeä, jos sä et kokoaikaa hakis huomiota, ni mä vaihtaisin mun poikakaverin suhun ihan koska tahansa, mukava sä oot, mut en ehkä kauaa kuitenkaan jaksais antaa sitä määrää huomiota minkä sä haluat.. Ja imo sen näkee tääl netissäki, et toi postcount kasvaa huolestuttavaakin tahtia.

Mut jep, musta sellaset avoimet ja puheliaat ihmiset on kivoja, ite en tosiaankaan jaksais mitää takarivin hissukkakilttityttöä, vaan haluisin sellasen vilkkaan ja sosiaalisen tapauksen, jolta löytyy terävääki kuittia juttuun kun juttuun:) sulkeutuneet mattivanhastyyliset tylsimykset on ärsyttäviä.

Ja onneks sentää on tälläinen ulospäinsuuntaunut luonne, paremmin saa naisväkee kontaktia ku ujot ja hiljasemmat kaverit, jotka juttelee tyttöjen kanssa kerta vuoteen, ja silloinki mielettömässä jurbassa... Silti pitäis opetella joskus vaikenemaanki, vaikka ei siin oo musta mitään pahaa jos hakee kontakteja vastakkaiseenkin sukupuoleen..ainoa et ne varmaa pitää mua liian tyrkkynä ja huomionkipeenä.. nimim mulle yks varattu tyttö sano, et sä oot muuten mun niin ihannemies, mut sä oot ihan liian huomionkipeä, jos sä et kokoaikaa hakis huomiota, ni mä vaihtaisin mun poikakaverin suhun ihan koska tahansa, mukava sä oot, mut en ehkä kauaa kuitenkaan jaksais antaa sitä määrää huomiota minkä sä haluat.. Ja imo sen näkee tääl netissäki, et toi postcount kasvaa huolestuttavaakin tahtia.

Öööö. Vitun sekavaa settiä, mutta etkös sä oo se sama jätkä joka aina avautuu miten pitäs olla Bemari ja bodarikroppa että sais naista? Niiden iltojen jälkeen kun oot ollu mielettömässä jurbassa baarissa sönkkää niille?

No, ei se mitään. Hyvä jos tahti on parantunu!

Öööö. Vitun sekavaa settiä, mutta etkös sä oo se sama jätkä joka aina avautuu miten pitäs olla Bemari ja bodarikroppa että sais naista? Niiden iltojen jälkeen kun oot ollu mielettömässä jurbassa baarissa sönkkää niille?

No, ei se mitään. Hyvä jos tahti on parantunu!

Nii oon, se onki sitte asia eriksee et mitenkä usein saa sitä naista, ja mitenkä usein vaa jää läpänheittoasteelle.. No kahen kanssa pusuttelin RMJ.ssä tosin,.. useimmiten mun naisjutut jää siihen tavataa,tavataa pari kertaa uuestaa, ja ei sen enempää:jahas:

Ja jep, aika usein yöelämäs on jurbassa, mut arkipäiviin selvinpäin ku tapaa tyttöi esim viimeviikol kauppakorkeen pääsykokeitten odotukses, ni juttuun niitten kans tulee silti....

Indica, rehellisesti sanottuna sun ei olisi tarvinnut kuin naputtaa nimesi tähän threadiin, niin kaikki ymmärtäisivät ongelmasi ;)

Omalla kohdallani en ole humalassa möläyttänyt mitään naisista, naisten läheisyydessa tms. tosin sokerihumalassa kylläkin...Ei siitä sen enempää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom