Ohjelmoitavat kaukosäätimet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juspe
  • Aloitettu Aloitettu
make77 sanoi:
Mahtavinta on että tuossa on nuo kuminäppäimet joilla ohjaa tärkeimmät toiminnot ilman että tarvitsee katsoa minkä näppäimen päällä sormi on.

Tämä on mielestäni testaamieni kosketusnäytöllisten suurin miinus. Eli sitä laatikkoa pitää aina vilkuilla varmistuakseen siitä mitä nappulaa on painamassa, kun taas perinteisessä kumimattonappulaohjaimessa erimuotoiset painikkeet paikkoineen ohjelmoituvat selkäytimeen hyvinkin vauhdikkaasti ja kaukon räplääminen sujuu hyvin katsomatta ja pilkkopimeässä.

Mainitusta syystä vaihdoin itse Pioneerin vahvarin mukana tuleen perusohjelmoitavan käyttöön ja unohdin kosketusnäytöt kokonaan. Miinuksena muutama DVD-soittimen erikoistoiminto puuttuu kakesta ja makroja ei ole ollenkaan, mutta muuten ajaa asiansa kyllä paremmin kuin hyvin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
make77 sanoi:
Siis täh?
Kävit pöllimässä takaisin...???

Mitähän sä tolla tarkotit?

Mutsilta. :D

Originally Posted by Percele
Sama täällä, ei tarvinnut kuin ajatella kanavan vaihtoa, niin kelmeä sininen palikka alkoi hohtaa rahin alla. Rupes vituttaa se humina joten annoin härpäkkeen mutsille.

letku sanoi:
:anssi:

Mulla on ollut 1,5kk samat 600mAh akut. Ehkä sulla on vaan niin shittu versio.
Helvetin huonosti ne mulla tuntuu kuluvan.

Kolmen urc-8060 omistaja voin sanoa et helvetinmoisisa patteri syöppöjä ovat.. Siksi käytänkin ladattavia pattereita.
Virran kulutusta ja laitteen sirinää pienetää huomattavasti näytön kirkkauden alentaminen.

Noi kaket on kaikki vähän erillaisia, nykyinen eli tuo kolmas on hiljainen/lue: ei mitään ääntä eikä mee näyttö päälle vaikka vähän subbari jyrähtäis kovemmin.. eli hyvä niin.

Toinen mikä mulla oli niin pattereita meni ihan hulluna.. ja sirisi pikkasen.
Ja sitten se hajos kun putos 30 sentistä laminaatille, taustavalo katkaisi suhteensa mut muuten toimis.

Ja ensimmäinen mikä mulla piti aivan jumalatonta sirinää, otti oikein päähän! Se meni vaihtoon kun toi päivitys ei toiminut, mutta vika taisi sittenkin olla minun laitteissa. Yritin päivittää kolmella eri koneella, viisillä eri kaiuttimilla mut mitään ei tapahtunut, mut ei tapahtunut sit uudellakaan, eli vika oli minussa.

Puhelinpäivitys toimi hienosti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom