Maailmassa on kuitenkin paljon seksuaalisesti hyväksikäytettyjä, jotka elävät ihan tyydyttävää elämää Yhtään murhattua ei ole.
"Aikuiselle" tapahtuneesta raiskauksista, voi selvitä ja oppia elämään sen kanssa. Tämä sen takia että, "aikuinen" ymmärtää tapahtuneen.
Lapselle se on täysin eri asia.
Kuten boldatussa kohdassa itsekin sanot, kuolema on lopullinen, eikä ihmisellä ole muuta kuin elämä.
Pedofiilin uhrilla eläminen ei ole suurimmaksi osaksi enään sen arvoista, se on jatkuvaa kamppailua asian kanssa halusi sitä tai ei.
Hyväksikäyttö traumauttaa ja hankaloittaa elämää, pahimmassa tapauksessa (Zeller) tuhoaa sen, mutta kuolema aiheuttaa tuon pahimman jo lähtökohtaisesti.
Zellner ei ollut pahin tapaus, vaan yleinen tapaus, pedofiilin uhriksi joutuneella.
Koen itsekin suurta ällöä esim. lapsiin kohdistuvaa hyväksikäyttöä tai raiskauksia kohtaan, mutta tietyssä mielessä tämä hysteria on mennyt jo tosiasioitakin pidemmälle.
Päinvastoin! Nämä asiat ovat "tavallisen" ihmisen käsityksen ulkopuolella. Se, mikä jää pimentoon näissä tapauksissa on juurikin tuo, etteivät ihmiset tiedä minkälaista on "ELÄÄ" tuollaisen asian kanssa.
"Raiskaus on pahempi kuin kuolema" on minulle todettu jo useammankin eri henkilön suusta (ketään heistä ei ole raiskattu)... Tällainen suhtautuminen on mielestäni väärin ennen kaikkea uhreja kohtaan, hyväksikäyttäjät toki ansaitsevatkin vihaa osakseen.
Millä lailla se on väärin uhreja kohtaan, en ymmärrä? Ehkäpä nuo "useammat" henkilöt ovat olleet tekemisissä raiskauksen uhriksi joutuneen ihmisen kanssa ja siitä tulleet kyseiseen johtopäätökseen.
...
Täytyy kuitenkin muistaa, että nimenomaan Pedofiilian kohteeksi joutuneelle se raiskatuksi tuleminen on se pahin vaihtoehto...kuolema voi olla valitettavasti se "helpotus".
En mä nyt tummosta meinannu. Kommunikaatio flobi :( Tästä olen samaa mieltä, toivottavasti kukaan ei ajattele noin.