Ohjelmathread vol. 594

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Simppu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
37
Näitä ohjelmathreadeja nyt tulee noin neljä kappaletta viikossa, mutta siitä huolimatta tuli pakottava tarve laittaa oma ohjelma tänne kokeneempien arvosteltavaksi.
Välineet:
-Penkki, jonka kaltevuutta voi säätää, eli käy vinopenkistäkin.
-Käsipainot
-Tanko ja kasa levyjä (vain 80kg)
-Jalanojennus/-koukistus laite
-Voimapyörä

Treenailen tämännäköisellä nelijakoisella ohjelmalla:
Ma (jalat)
  • Kyykky 2x15 (pienet painot, pitkät sarjat)
  • Jalanojennus 3x10
  • Jalankoukistus 3x10
  • Askelkyykky 1x20
  • Pohjenousu seisten 2x15
Ti (olkapäät+ojentajat)
  • Pystypunnerrus 2x8
  • Viparit sivuolkapäille 2x10
  • Viparit takaolkapäille 2x10
  • Kickback 2x15
  • Ojentajapunnerrus niskantakaa istuen 2x15
Ke (lepo)
To (selkä+vatsat)
  • Mave pyramidi 10, 5, 10 toistoa
  • Kulmasoutu käsipainoilla 2x10
  • Kulmasoutu tangolla 2x10
  • Olankohautuksia kaksi 20 toiston sarjaa, toisessa tanko selän takana.
  • Vatsarutistuksia 2x15 (säädän sarjat siten, että toinen ottaa ylä- ja toinen alavatsaan.)
  • Vatsalihasliike, jossa ollaan tönkkönä varpaiden ja kyynärvarsien varassa 2x30s
  • Voimapyörä 2x5-10 tuntuman mukaan
Pe (rinta+hauis)
  • Penkki 2x6 (Miken systeemi)
  • Vinopenkki käsipainoilla 2x10
  • Viparit rinnalle 2x10
  • Hauiskääntö tangolla 2x7-7-7
  • Keskitetty hauiskääntö 2x10
  • Hauiskääntö vasaraotteella 2x10
  • Kyynärvarsille rannekääntöjä fiiliksen mukaan
La (lepo)
Su (lepo)

Mielipiteitä odotellaan. Puuttuuko jotain, onko jotain ylimääräistä/turhaa, liian vähän/paljon sarjoja, liian vähän/paljon toistoja?

PS. Plussapisteitä viestin hienosta ulkoasusta odotellaan :lol2: Meni meinaan tuntikausia kun noita väkersin :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hyvältä näyttää mun silmään. Mulla ei oo tosta askelkyykystä oikeen kokemusta ottaako se takareisiin? Jos ei ota niin takareisille vois pistää jonkun liikkeen vielä. Toistot näyttää ihan hyvältä (itse ehkä kuitenkin tekisin esim ojentajille mielummin 10-12 toiston sarjaa ja sama oikeastaan kaikissa missä sulla on 15 toistoa tai yli paitsi vatsassa ja olankohautuksissa). Mun silmään noita sarjoja on suht vähän ite tekisin varmaan 3 melkeen joka kohtaan (mutta en kaikkeen en esim hauikseen) MUTTA: sarjamäärät ei ole kiveen hakattuja jos tuntuu että noi riittää loistavasti niin turha lisätä jos taas jossain liikkeessä tuntuu että vielä menee hyvin niin voi tehdä vielä lisää. Kuuntele itteäs. Hyviä treenejä :thumbs:.

Ps. hieno ulkoasu on.

Juu noita tulee varmaan fiilailtua ja hiottua noita toistomääriä kun pääsen itse asiaan
:). Ollu nyt 2vko tauko ja väkersin uuden ohjelman.

Noita toistomääriä voi myös syklittää, eli kovia -ja pumppiviikkoja vuorottelemalla, ja treeni-intensiteetistä riippuen myös mahdollisia kevyitä viikkoja, mikäli kroppa niitä vaatii.
Tiistaille voi myös ottaa kapean penkin/lattiapenkin tukemaan tuota penkkiä, jossa siis samalla periaatteella 2x6.
Ohjelma näyttää päällisin puolin hyvältä, jos olisi mahdollisuus leuanvetotangon saamiseen, niin se olisi hyvä lisä noihin yläselkätreeneihin, vaihtelevuus on aina hyväksi taistelussa adaptaatiota vastaan.

Leuanvetotanko on hankintalistalla ja kunhan semmoisen saan viritettyä jonnekin, saa selkäreeni yhden uuden liikkeen.

Hyvä ohjelma tuo on kamoihin verrattuna. Mitä itse tuossa kaipaisin selkäpäivälle, olisi latseille paljon enemmän rasitusta, mutta se ei onnistune kuin taljalla. :rolleyes:

Kride sanoi:
Mitä itse tuossa kaipaisin selkäpäivälle, olisi latseille paljon enemmän rasitusta, mutta se ei onnistune kuin taljalla. :rolleyes:
Mitämitä?? Onnistuuhan se kulmasoudulla ja käsipainosoudulla. Tekee sen vaan niillä latseilla.

Simppu sanoi:
[*]Olankohautuksia kaksi 20 toiston sarjaa, toisessa tanko selän takana.

Hyvä kun muistutit tuosta olankohautuksista selän takaa, teki aikanaan todella hyvää epäkkäilleni ja tuntui jykevöittävän niskankin aluetta. Pitää ottaa taas mukaan ohjelmaan käsipainokohautusten lisäksi.

Muuten hyvännäköinen ohjelma... Ulkoasusta nyt puhumattakaan ;) :thumbs:

yajo sanoi:
Mitämitä?? Onnistuuhan se kulmasoudulla ja käsipainosoudulla. Tekee sen vaan niillä latseilla.

Eiköhän se pyritä yleensä tekemäänkin niillä latseilla:) vai mitä tarkoitit?

Voishan niitä lisätä muutaman sarjan. Molempia vaikka kolme sarjaa.

Tee enemmän sarjoja... aina jaksaa!!! tujeet kahvit+tauriinit jos ei muuten jaksa :) ja taas mennään! WHULULU :D

-syvää ja vähän vajaampaa kyykkyä hituse enemmän
-vinopenkkiä enemmän. 3 tai 4 sarjaa.
-Olkapäille pystysoutua pari sarjaa.
-Leukoja leveellä.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Leuanvedot tulee mukaan kunhan saan sen tangon. Kokeilen sitten myötä- ja vastaotetta ja leveää sekä kapeaa otetta. Noista valitsen kaks, joilla saan parhaan tuntuman latseihin. Vaihdan sitten kun kyllästyn :)

Njoo kaippa toi ohjelma pena-haukan aina voittaa :lol2:

yajo sanoi:

Ottaahan se, mutta itse ainankin tarvitsen hälvetin monta sarjaa latseille, että ne edes kipeytyy. Kait se sitten on vain tekniikkakysymys. :D Kuitenkin jos tuohon leuanvedot tulee, niin pitäisi homman toimia.

Voit ottaa jalkapäivälle myös istuen tehtävän pohjeliikkeen jos siltä tuntuu. Joku pehmuste jalkojenpäälle ja tanko vaan siihen ja tekemään. Muuten tuo
näyttää ihan hyvältä.

Aivan toi pehmustejuttu :) Koitin joskus tota pohjenousua istuen liian pienillä painoilla. En saanu tuntumaa pohkeisiin mutta silti teki kipeetä reisiin kun tanko painoi :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom