Ohjelmasta

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
35
Tässä on ohjelma minkä mgh teki:
1.Rinnalle: 2x6 Penkkipunnerrus,2x8 vinopenkki ja 2x10 peck-deck/ristikkäistalja
Hauikselle:3x10 hauiskääntö seisten ja 3x10 istuen scott-penkissä

2.Jaloille: 3x12 Kyykky, 3x10 SJMV/selän ojennus, 2x12 prässi, 3x10jalkojen ojennus,3x10 jalkojen koukistus,3x10 pohjeliike

3.Olkapäille:3x10 Pystypunnerrus, 3x10 viparit sivuille ja taakse(kulmassa)
Ojentajille: 2x6 Penkki kapealla otteella, 2x8 ranskalainen punnerrus, 2x10 pushdown taljassa

4.Selälle: 3x10 Maastaveto, 3x10 Ylätalja,3x10 alatalja,3x10 yhden käden kulmasoutu,3x10 olankohautus
!!!!!!mutta tästä puuttuu vatsalihakset,niin mille päivälle ne kannattas sijottaa ja mitkä liikkeet ois hyvät??? :arvi:

Itsellä samantapainen jako, tuonne olkapäiden/ojentajien kanssa varmaankin mahtuu. Vai mitä mieltä olet itse, ojentajien ja olkapäiden jälkeen et varmaankaan ole liian puhki tehdäksesi vielä muutaman vatsalihasliikkeen 100 lasissa? Itse olen vielä erottanut suoran vatsalihaksen ja kyljet eri päiville, joten jos jonain muuna päivänä tuntuu että paukkuja riittää niin sinne sitten.
Voimapyörää, istumaannousuja ilman tukea, rutistuksia, rutistuksia taljassa, rutistuksia laitteessa, roomalaista tuolia, jalkojennostoja tangosta roikkuen, istumaannousuja kiertäen, rotaatio laitteessa, kylkiä käsipainoilla jne. Riittääkö, edes yhteen treeniin? :) Jos saat eroteltua vatsat ja kyljet eri päiville, niin ota treenaa kumpiakin vaikkapa kahden liikkeen verran, 3 sarjaa per liike. Muista vaihdella liikeitä parin kolmen kuukauden välein, vaihtelu tuo aina uutta poltetta vatsalihaksiin.

Ei ny ihan uutta threadia ois kannattanu tehä..Kysyit viä samaa kyssää siinä sun ohjelma threadissa,niin oisit vaan sinne kirjottanu,niin se ois noussu ylös ja eiköhän sit porukka ois sinne vastannu..

Rintahauis päivänä tai sitten ojentajaolkapää päivänä vatsat, ihan miten tykkäät, tai sitten jopa molempina.

Itse ajattelin kanssa alotella vatsalihaksiikin treenaamaan oikein tosissaan, ei oo jostain syystä tullu panostettuu niihin.

Ajattelin pyrkiä tekemään 3x10 omalla painolla rutistuksia sellasessa sit-up penkissä, siinä on aika jyrkkä kulma joten ei mitään lisäpainoja ainakaan tarvitse vielä pitkään aikaan. Tämän lisäks sitten sellasta vartalonkiertoa, että samassa sit-up penkissä nousen sillein vinottain että kosketan oikean käden kyynärpäällä vasenta polvee, laskeudun ja sitten toisella kyynärpäällä toista polvee. Tää liike vinoille vatsalihaksille.

Rinta, hauis tai olkapäät, ojentajat päiville minäkin ne vatsat sijoittaisin. Ja voi toki tehdä molempinakin jos vähän jakaa liikkeitä.

Jalkapäivästä senverran, että pohkeille lisäisin vähän sarjoja ja tekisin vuoroviikoin istuen ja seisten.

Suositut

Back
Ylös Bottom