Ohjelmasta

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkäs... Olen aloittelija, ja otin täältä yhden hyvältä näyttävän treeniohjelman jota olen noudattanut noin kuukauden. Se olisi siis tälläinen:

Ke: rinta/olkapäät/hauis

(sarjat*toistot)

Penkki 4-5*4-10
Vinopenkki 3*8-10 tai pystypunnerrus 3*8-10 (vuoroviikoin)
Peck-deck tai joku muu eristävä liike 2-3*8-10
Hauis vino tai suoralla tangolla 3*6-8
Hauis taljassa tai käsipainoilla 2*8-10
Vatsat

Pe: selkä/ojentajat

Leuanveto 3*max tai ylätalja 3-5*8-10 (eteen ja taakse)
Alatalja 3-4*8-10
Selänojennus lisäpainolla 3*15-20
Ranskalainen vinolla tangolla 3-4*6-10
Ojentajat taljassa (liike vaihtelee) 2-3*8-10
Vatsat

Su: jalat

Kyykky tai prässi tai joku kone 4-5*6-10
Jalan ojennus 3*8-10
Jalan koukistus 3*8-10
Pohkeet istuen koneessa tai seisten 3*15-20
Vatsat

Mitä tuohon olisi lisättävää? Tai muokattavaa? Jalkapäivälle olisi hyvä saada lisää jotain. Mihin kulmasoutu sopisi ja miten paljon?

Jos olet ton jostain muusta tredistä täällä löytänyt, niin varmasti myös siinä samaisessa tredissä on juttua onko tuossa riittävästi liikkeitä ja muuta juttua. :)

Voisi siirtää varmaan aloittelijoiden osioon, mutta asiaan.

- Vatsoja turhaan joka kerta
- Olkapäitä mukaan, mieluiten joka kerta vipunostot sivulle ja joku pystypunnerrus (ehkä takaolkapäillekkin liike)
- Jaloille pistäisin enemmän rääkkiä, yksi takareisi ja pohje lisää
- Sarjamäärien puottottamista voisi miettiä, ainakin noissa >=4 sarjan liikkeissä
- En suosittele ylätaljaa tehtäväksi taakse (luonnotonta)

Siinä jotain.

Jaloille tekisin sekä kyykyn että prässin, kumpiakin vaikka 3 sarjaa. Tai sitten prässiä vaan 2 jos ei jaksa enempää.

Vatsoja tekisin pari liikettä vaa yhtenä päivänä viikossa. Joko ensimmäisenä tai sitten viimesenä päivänä, mä tekisin viimesenä. Eli vinoja ja suoria vatsalihaksia kumpiakin yks liike.