Ohjelmani...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Visto
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Visto

Banned
Takana reilu vuosi treeniä, ja tulosta tullut ihan kivasti vaikka aika fiiliksellä olen pumppaillut, paino noussut 76kg -->87kg, läskiä ei juurikaan ole tullut, ainakaan ei siltä näytä. Nyt oon suunnitellut että jos alkais ihan ohjelmalla treenaamaan, tai sinne päin.

Tällaista oon suunnitellut:

PÄIVÄ 1: Jalat

Kyykkyä tai etukyykkyä, jos kyykkypaikka on vapaana, muuten jotakin muuta fiiliksen mukaan, 3-4x6-10, joskus ajattelin tehdä jotain 20-30 toiston settejäkin.

Prässi 3-4x10
Hack tai reisiojennus, pari x n.10

Koukistusta jossakin asennossa 4-5x10

Pohkeita teen pari kertaa viikossa, yhtä tai kahta liikettä, riippuu miten salilla ruuhkaa, jotain 5-6x10-15

PÄIVÄ 2: Rinta+hauis

Vinopenkki tangolla tai käsipainoilla, 3-4x6-10
Dippi tai penkki kp 2-3x6-10

Hauis käsipainoilla tai tangolla jotain 3x10
Hammer 2x10, jos siltä tuntuu niin enemmänkin
Pari settiä taljassa, suosikkiliikkeeni...pari pumppailusarjaa, ei ihan loppuun asti kuitenkaan

PÄIVÄ 3: Olkapäät+ojentajat

Viparit taakse 4x10
Viparit sivuille 3x10-20
Punnerrus tangolla tai kp 2x6-10

Köysipunnerrus taljassa 4-5x15
Dippi tai kapea penkki 3x10

Pohkeita loppuun muutama setti

PÄIVÄ 4: Selkä

Leuat tai ylätalja 4-5x10
Kulmasoutu tai t-tankosoutu 3x10
Alatalja 3-4x10
Joka toinen kerta tjsp mave polvien korkeudelta, jotain 3x6

Vatsoja teen n.3x viikossa kotona, muutaman setin rutistuksia yms. Ja nuo treenipäivät on tarkoitus vetää niin, että esim. ma ja ti treeniä, ke lepo, to ja pe treeniä, la lepo ja sunnuntaina alusta taas.

Meneekö aivan metsään noin? En siis tosiaankaan jaksa alkaa säätämään mitään prosentteja treeneihini, mulle riittää että salilla on kivaa kunhan painot kasvaa tasaisesti.

Onko sulla levypainoja kotona? Jos ei, niin otat tuon vatsatreenin salille mukaan jotta saat siihen vähän lisää tehoa lisäpainojen kera.

On levyjä kotona jonkin verran, ja aina joskus niitä vatsaliikkeisiin mukaan otankin. En kyllä mitenkään hirveästi jaksa vatsoihin panostaa, saa ne rasitusta muutenkin salilla.

Suositut

Back
Ylös Bottom