Ohjelmani

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Riupale
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ärsyttävää laittaa tämä nyt tänne, kun täällä on niin paljon informaatiota treeniohjelmista, mutta tuli nyt kuitenkin laitettua aloittelijan innostuksesta. ;)

Elikkäs, tässä olisi salini laitteiden mahdollistama treeniohjelma;

1.

-rinta, normaali penkistä
-jalkaprässi
-ojentajat, ylätaljalla
-etureidet
-alaselkä
-pystypunnerrus

2.

-soutu
-takareidet
-vatsat
-leuat
-pohkeet
-hauis
-alatalja, jos kannattaa edes enää ottaa tuohon?

Noin ajattelin. Ma, Ke ja Pe vain olisi mahdollisuus käydä salilla. Tiistaina ja torstaina on thai boxing treenit. Viikonloppu sitten lepäillen.

Sarjat ajattelin tehdä 3*8-12

Onko 2.treenissä liikaa, jos on soutu ja leuan veto samalla kertaa? +hauikset vielä...

Mitä muita liikkeitä olisi hyvä olla lisänä?

Mä ainakin ensinnä vähän tuon liikejärjetyksen kanssa kikkailisin ja tekisin seuraavia muutoksia:

1. päivä

-rinta, normaali penkistä (ja vaikka vuoronperään vinopenkissä jos siihen mahdollisuus)
-jalkaprässi
-etureidet
-pystypunnerrus
-(viparit mukaan toiseksi liikkeeksi, vuororonperään taakse ja sivulle=
-ojentajat, ylätaljalla (toinen liike kaveriksi, vaikkapa rankalainen punnerrus, näitäkin siis vuoronperään)
-vatsat

2.

-soutu (varmaan tarkoitat kulmasoutua, jos niin ok)
-leuat
-takareidet (SJMV mukaan ja kaveriksi reiden koukistus)
-pohkeet
-hauis
-(tähän ei enää altaljaa, voi tehdä halutessaan vaikka epäkkäitä ja forkkuja vuoronperään)

Tollasilla muutoksilla mä lähtisin liikenteeseen. Tuota alataljaa voi tehdä vaikka kulmasoudun kanssa vuoronperään, mutta lisäksi tuohon sitä ei enää kannata ottaa. Ja sen alaselän mä heivasin mäkeen, koska suosittelisin tekemään takareisille SJMV:n joka kyllä hoitaa tuon alaselän treeninkin ihan tehokkaasti kotiin. Ja tuo vuoronperään siis tarkoittaa aina eri treenikertoja. Eli teet joka toinen treenikerta vaikkapa olkapäille viparit taakse ja viparit sivulle, ei siis samassa treenissä ja pystypunnerruksen aina. Tuolleen saa kaikki tärkeät lihasryhmät treenattua, mutta ei tule liikaa tavaraa kerralla.

Jooh, kiitoksia huomautuksista.

Tarkoittaako tuo SJMV jotain "suorille jaloille maastaveto" vai mitä?

Ja mitä ovat rasnkalainen punnerrus ja forkut?

Riupale sanoi:
Jooh, kiitoksia huomautuksista.

Tarkoittaako tuo SJMV jotain "suorille jaloille maastaveto" vai mitä?

Ja mitä ovat rasnkalainen punnerrus ja forkut?

SJMV on juuri tuo Suorin Jaloin MaastaVeto. Rankalainen punnerrus on ojentajaliike. Eli makaat selälläsi ja aloitusaseno on sama kuin kapeassa penkkipunnerruksessa. Mutta normaalin penkkipunnerruksen sijasta lasket tangon otsallesi tai pääsi taakse, joku varmaan kaivaa linkin tähän väliin, itse en nyt sitä ehdi etsimään.

Forkut = kyynärvarret, tulee sanasta forearm. Ja niitä treenataan rannekäännöillä, ne voi tehdä käsipainoilla tain tangolla.

Joo, kiitti.
Eiköhän näillä eväillä pärjätä alkuun! =)
Hirvee hinku salille, niin saa edes unta. Mutta mahdollisuus käydä vain 3 kertaa viikossa : (( Riittääköhän se kuitenkin miten hyvin kehityksen tuottamiseen??

3kertaa on ihan hyvä...Reenil annetaan ärsyke ja levossa ne lihakset kasvaa ;)

Riupale sanoi:
Joo, kiitti.
Eiköhän näillä eväillä pärjätä alkuun! =)
Hirvee hinku salille, niin saa edes unta. Mutta mahdollisuus käydä vain 3 kertaa viikossa : (( Riittääköhän se kuitenkin miten hyvin kehityksen tuottamiseen??

2-jakoisessa 3 kertaa on just hyvä määrä. Itse pyrin käymään joka toinen päivä, eli joka toisella viikolla tulisi näin 3 ja joka toisella 4 treeniä.

Mä jakaisin noi kuitenkin kolmeen osaan.

MA:
-rinta, normaali penkistä
-pystypunnerrus
-pystysoutu
-penkki kapealla otteella
-ojentajat, ylätaljalla

KE:
-soutu
-leuat/ylätalja
-alatalja
-hauis
-forkut
-alaselkä
-vatsa

PE:
-jalkaprässi
-takareidet
-etureidet
-pohkeet

MItä kaikkia laitteita ja tankoja salillas on?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En minä ainakaan lähtisi jakamaan, sillä jos 2-jakoinen tuntuu mielekkäältä niin mitä turhaa...

Joo, kyllä tuo 2-jakoinen on sopivampi.

Mutta toivottavasti lihakset saa lepoa tarpeeksi, vaikka tiistaina ja torstaina on thai boxing harkat. Ja niissäkin lihakset kyllä menee ihan lopuilleen... Ehkä tuo viikonlopun lepoaika riittää ehkäsemään ylikuntoon lipsahtamista?

Muista sillon tällön pitää keventävä viikko(esim. kerran 4-5viikossa) Ja mikä tärkeintä kuuntele mitä se kroppa sanoo.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom