ohjelman säätöä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Halli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
olen tässä jo jonkun aikaa täällä samoillut ja keskustelun laatu on kyllä yllättänyt positiivisesti. ei ole kehdannut postailla tänne mitään :rolleyes: . No tässä nyt olen vaihtamassa kolmijakoiseen ohjelmaan ja aattelin laittaa sen mitä olen kasaan saanut tänne muiden kommentoitavaksi. parannus ehdotuksia otetaan mielellään vastaan.

1. selkä+rinta
-kulmasoutu x3
-olankohautus x3
-hyväähuomenta x3
-lying row x3 (en tiedä suomenkielistä nimeä)
-pullover x3
-declinebench press x3
-vipunostot x3
-leuanveto x2

2.jalat+vatsat
kyykky x3
pohkeet x4
maastaveto x3
suorinjaloin maastaveto x3
vatsarutistukset/roomalainen penkki x3

3.olkapäät+kädet
-pystypunnerrus x3
-vipunostosivulle x2
-hauis scott-penkissä/keskitetty hauiskääntö x3
-ranskalainen punnerrus x3
-rannelullaus (tai mikä nyt on) x2

jahhas en tota kolmatta päivää oikeen ollu loppuun suunnitellu...

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
maastaveto selkäpäivään hyvää huomenta- liikkeen tilalle sillä mave on selkäliike ja julle takareisiliike.

ota rinnalle vielä ylävinopenkki. Tuo kulmasoutu käsipainoilla(lying row) on aika turha, koska sulla on jo tuo kulmasoutu siellä. En tiedä noista muutamasta liikkeestä oikein mitään:). muuta liikkeiden järjestystä vaikka näin:
-kulmasoutu x3
-leuanveto x2
-lying row x3 (en tiedä suomenkielistä nimeä)
-pullover x3
-declinebench press x3
-ylävinopenkki x3
-vipunostot x3
-olankohautus x3

Sukulaku sanoi:
maastaveto selkäpäivään hyvää huomenta- liikkeen tilalle sillä mave on selkäliike ja julle takareisiliike.
Kyllähän tuo Hyvää huomenta-liike käy ainakin minulla takareisien lisäksi myös alaselkään eli vartalon ojentajaan. En sitten tiiä teenkö väärin mutta ainakin oon saanu semmosen käsityksen että näin myös kuuluis käydä?

Itse olen myös aloittelija, joten ei pitäisi hirveästi mennä muita neuvomaan. Itse teen parillisina viikkoina selkäpäivänä maastavedon ja parittomina hyvää huomenta liikkeen.

Toki julle ja sjmave ottavat alaselkäänkin, mutta lähinna ovat takareisiliikkeitä eli mieluummin jalkapäivälle. Yksi mahdollisuus olisi heittää se maastaveto kokonaan pois ja hoitaa alaselän treenit jullella tai sjmavella. Ovat ne kuitenkin aika raskaita alaselkäliikkeitäkin.

Sukulaku sanoi:
Toki julle ja sjmave ottavat alaselkäänkin, mutta lähinna ovat takareisiliikkeitä eli mieluummin jalkapäivälle. Yksi mahdollisuus olisi heittää se maastaveto kokonaan pois ja hoitaa alaselän treenit jullella tai sjmavella. Ovat ne kuitenkin aika raskaita alaselkäliikkeitäkin.

Itse teen juuri näin MAVEa en tee mutta jalkapäivänä teen SJMAVEn. Mä saan sillä hyvään pumppiin niin takareidet kuin alaselänkin. Että mulla oikeestaan jalkapäivään kuuluu myös alaselkä.

Angel of Death sanoi:
Itse teen juuri näin MAVEa en tee mutta jalkapäivänä teen SJMAVEn. Mä saan sillä hyvään pumppiin niin takareidet kuin alaselänkin. Että mulla oikeestaan jalkapäivään kuuluu myös alaselkä.

jeps.. teen itsekin näin.

Ja jos menee liiaksi selälle niin voi tehdä pari sarjaa koukistuksia etukäteisväsytykseksi ja pienentää painoja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom