Ohjelman muokkausta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Turisas
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kaupunki
Espoo
1: Selkä + hauis
Selänojennus 2 x 15-20 (lämmittelyksi)
Mave Smithissä (ei oo tarpeeks painavia levytankoja salilla) 3 x 8-12
Kulmasoutu tangolla 3 x 8-12
Leuanveto myötäotteella (aika leveellä) 3 x max
Ylätalja eteen 3 x 8-12
Hauiskääntö suoralla tangolla 3 x 8-12
Hauiskääntö kp 3 x 8-12
Rannerullaus vastaote 2 x 8-12
Rannerullaus myötäote 2 x 8-12

2: Rinta, olkapäät, ojentaja
Penkki lämmittely + 3 x 8-12
Vinopenkki kp 3 x 8-12
Pystypunnerrus edestä 3 x 8-12
Viparit (etukenon astetta vaihdellen) 3 x 8-12
Ranskalainen punnerrus 3 x 8-12
Ojentajat taljassa 3 x 8-12

3: Jalat
Kyykky lämmittely + 3 x 10-15
Prässi 3 x 8 - 12
Jalan ojentajat 3 x 10
Jalan koukistajat 3 x 10
Pohkeet seisten (salilla ei ole valitettavasti istuttavaa pohjekonetta) 3 x 10
Istumaannousu kyynärpää vastakkaiseen polveen 3 x 8-12

Pyrin käymään salilla joka toinen päivä, joskus väliä 2 päivää. Mitä ootte ohjelmasta mieltä. Tuosta 1:stä kysyisin, että kannattasko vaihtaa järjetys muotoon leuat, ylätalja, kulmasoutu ku kun teen leuat vasta kulmasoudun jälkeen ni leukoja en saa vedettyä enää ku jotain 3, normaalisti menis enemmän rasittamattomilla lihaksilla? Riittääkö toi treeni rinnalle vai pitäskö lisätä joku liike? Muita parannusehdotuksia?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tjoo, minä voin nyt kertoa oman mielipiteeni.

1. Selkä + Hauis
Tuon myötäotteella tehtävän leuanvedon voisi tiputtaa hjälvettiin sieltä, koska se syö tuntumaa ylätaljasta. Ja ehkä sen paikalle voisi laittaa alataljan, mutta jos nuo nykyiset vetää kovaa, niin ei välttämättä tarvitse.

3. Jalat
Jaloilta kyykky tai prässi pois. Ei kumpaakin samaan aikaan. Takareisille toinen liike, suorinjaloin maastaveto tai julle. Jos tuntuu siltä, ettei toistoja tule tarpeeksi, niin lisää jaloille sarjamäärät 4 per liike.

Noista kysymyksistä. Jos ei minun ehdotukseni kelpaa, niin ennemmin juuri noin, eli leuat, ylätalja, kulmasoutu. Jos teet leukoja, niin tee niitä täysi sarjamäärä, koska muutenhan se jää pelkäksi voimatreeniksi.
Rintatreenin pitäisi riittää, jos nuo vääntää kovaa. Jos tuntuu, että rinnassa on vielä puhtia, niin mukaan ristikkäistalja maaten.

Sekava viesti, mutta yritä saada selevää. Hyvin suunniteltu ohjelma silti.

Kride sanoi:
Tjoo, minä voin nyt kertoa oman mielipiteeni.

1. Selkä + Hauis
Tuon myötäotteella tehtävän leuanvedon voisi tiputtaa hjälvettiin sieltä, koska se syö tuntumaa ylätaljasta. Ja ehkä sen paikalle voisi laittaa alataljan, mutta jos nuo nykyiset vetää kovaa, niin ei välttämättä tarvitse.
Minun mielestäni ennemmin ylätalja kannattaisi tiputtaa pois. Leuanveto on yksi parhaita (ellei paras) yläselän massa- ja voimaliikkeitä. Niin ja maven sarjoja voisi lyhentää, sillä 8-12 pituisissa sarjoissa tekniikka alkaa yleensä hajoamaan.

Kride sanoi:
3. Jalat
Jaloilta kyykky tai prässi pois. Ei kumpaakin samaan aikaan. Takareisille toinen liike, suorinjaloin maastaveto tai julle. Jos tuntuu siltä, ettei toistoja tule tarpeeksi, niin lisää jaloille sarjamäärät 4 per liike.
Ja taas minun mielipiteeni: ennemmin ojennukset pois. Raskaat perusliikkeet kunniaan. Prässin tilalla voisi välillä tehdä sitten esimerkiksi etukyykkyä. Sjmv tai julle ovat lähes välttämättömiä liikkeitä takareisien kasvatukseen.

Rinta-olka-ojentaja-päivä näytti erittäin hyvältä. Vaihtelun vuoksi kannattaa tehdä välillä pystypunnerrusta käsipainoilla, ja se taitaa olla hieman ystävällisempi liike olkapäille.

Mikä ihmeen sali on muuten kyseessä, jos ei ole tarpeeksi painavia tankoja mavea varten? :confused: Smith-koneessa maastaveto ei tunnu miltään maailman järkevimmältä liikkeeltä, sillä liikerata on kiskojen mukaan, eikä tanko pääse liikkumaan luonnollisesti.

MKS sanoi:
Minun mielestäni ennemmin ylätalja kannattaisi tiputtaa pois. Leuanveto on yksi parhaita (ellei paras) yläselän massa- ja voimaliikkeitä.

Samaa mieltä.

MKS sanoi:
Mikä ihmeen sali on muuten kyseessä, jos ei ole tarpeeksi painavia tankoja mavea varten? :confused:

Sali on uimahallin sali, Joensuun Vesikko tarkemmin sanottuna. Ei siellä ole ees penkkii, tai no on penkkejä tietysti, mutta ei "lähtötelinettä" tangolle. Eikä kyykkytelinettä. Täten joudun tekemään penkin Smithissä tai taljapenkissä ja kyykyn Smithissä. Kumpaa kannattas mieluummin käyttää penkkiin ku taljapenkissä voi huoletta vetää ihan loppuun asti mutta Smithissä voi jäädä tanko rinnalle ku käyn salilla yksin eli ei oo kaverii varmistamassa? Smithihän on kuitenkin lähempänä aitoa penkkiä eikö?

Turisas sanoi:
Sali on uimahallin sali, Joensuun Vesikko tarkemmin sanottuna. Ei siellä ole ees penkkii, tai no on penkkejä tietysti, mutta ei "lähtötelinettä" tangolle. Eikä kyykkytelinettä. Täten joudun tekemään penkin Smithissä tai taljapenkissä ja kyykyn Smithissä. Kumpaa kannattas mieluummin käyttää penkkiin ku taljapenkissä voi huoletta vetää ihan loppuun asti mutta Smithissä voi jäädä tanko rinnalle ku käyn salilla yksin eli ei oo kaverii varmistamassa? Smithihän on kuitenkin lähempänä aitoa penkkiä eikö?

Onkohan sinulla mahdollisuutta vaihtaa jollekin paremmalle salille? Tuolta :david:-salilta siis puuttuu käytännössä kaikki tärkeimmät asiat mitä salilla tarvitaan. Tietysti kaikki reidenlähentäjä-, peukalonkoukistaja- ja korvalehdenjännittäjälaitteet löytyvät, vai kuinka?

MKS sanoi:
Onkohan sinulla mahdollisuutta vaihtaa jollekin paremmalle salille?

No joo. Pitäs varmaan käydä kattomassa BB-Gymiä (BB=Bodybuilding?). Se vaan on noin kaks kertaa kauempana kuin tää nykyinen, mutta toisaalta ei sinnekkää ole ku joku 3-4 km. Siellä luulis olevan ihan pätevä kalusto.

MKS sanoi:
Raskaat perusliikkeet kunniaan.

Näin juuri. Itse olen tottunut tuohon "pienet liikkeet perään"-systeemiin, sinä olet nähtävästi persusliikemies. Tärkeintä alussa on löytää itselle sopivat systeemit.

Kride sanoi:
3. Jalat
Jaloilta kyykky tai prässi pois. Ei kumpaakin samaan aikaan.
Miksi ihmeessä??

Oon samoilla linjoilla MKS:n kanssa:
Ja taas minun mielipiteeni: ennemmin ojennukset pois. Raskaat perusliikkeet kunniaan. Prässin tilalla voisi välillä tehdä sitten esimerkiksi etukyykkyä.

Zone-sarja -42%
MKS sanoi:
Tietysti kaikki reidenlähentäjä-, peukalonkoukistaja- ja korvalehdenjännittäjälaitteet löytyvät, vai kuinka?

:lol2: korvalehdenjännittäjälaitehan on ihan must joka salilla.
Sama tuolla yhdellä uimahallin salilla. Kyykkyteline puuttuu, mutta toki löytyy vartalonkierto- reidenlähentäjä- , reidenloitontaja-, selänojennus- ja penkkipunnerruskoneet. :david:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom