Ohjelmain...mielipiteitä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
-Marchi- sanoi:
Saakohan tohon maveen paljon voimaa, kun on treenannut jalat failureen sitä ennen?

Itselläni ei ole ollut mitään ongelmaa. Mavea olen tehnyt joka toinen viikko. Mavea siis ei tehdä, jos SJMV on jo tehty. Kyykyn teen yleensä Smithissä, alaselkä ei rasitu juurikaan pystymmästä asennosta johtuen vs. normikyykky.

muuten.. minkä takia kaikki tekee aina sen 8? miksei vaikka niin monta kun menee? vaikka silleen 4-12 tyyliin.. Itse oon huomannu niin kehittyvän paljon paremmin. Tosin nyt tulee kaikki huutamaan: "sä ootki vasta noin nuori alottelija ja kehityt mitenvaa!".. mutta kuitenkin.. Sarjat loppuun vaan, paitsi tietty tossa miken penkissä 6-6 on ihan jees

Tietenkin tehdään niin monta kuin menee... mutta jos menee kasit ni sitten voi lisätä painoja... painojen nosto on pitemmällä tähtäimellä hiukan kehittävämpää kuin toistojen lisäys(eikä muutenkaan joka treenissä kannata vetää ihan finaaliin joka sarjaa) :rolleyes:

Eki88 sanoi:
miksei vaikka niin monta kun menee?

Tuo kaikki-sarjat-loppuun-asti toimii jonkun aikaa ihan kivasti ja kehitystä tulee, mutta jossain vaiheessa alkaa paikat menemään tukkeeseen ja tuntuu ettei kevyt viikko tai joidenkin päivien totaalilepo auta. Joku on joskus maininnut, että loppuun asti tehdyt sarjat ylirasittaa hermostoa joten ehkä tuo tukkoisuus johtuu hermoston ylirasitustilasta. Homma toimii pitkällä tähtäimellä paremmin kun jättää osassa sarjoista sen viimeisen väkisin puristetun toiston tekemättä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom