ohjelmaani uutta puhtia!!

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Terve, mitä mieltä seuraavasta:
1.pvä: selkä
3x10 leuanveto
3x8 alatalja
3x6-8 maastaveto

2.pvä: rinta, hauis
3x8 penkkipunnerrus
3x10-12 ristitalja ns."perhosliike"
3x6-8 vinopenkki
3x6-8 hauiskääntö suoratanko
3x8 vuorottainen hauiskääntö käsip.
2x10 hammer-kääntö

3pvä: jalat
3x8-10 reisiojennus (laite)
3x6-8 kyykky
3x8-10 jalkaprässi
2x10-12 takareisi koukistus (laite)
3x8-10 maastaveto suorin jaloin

4pvä: olkapäät, ojentajat
3x8-10 pystypunnerrus käsip.
3x6-8 epäkkäät tanko
2x10-12 hartiat, sivuille nosto
3x6-8 kapea penkki
3x8-10 ojentajat talja
3x6-8 "puoli dippi"

Tämmönen, parannus ehdotuksia?? Tavoitteenani on saada erottuvat ja isohkot lihakset ja rasvaprosentti pitäisi olla alhaalla...nyt prosentti on 7.8% Ongelmani on lähinnä palautuksissa. Ei ehdi palautua...käytän palautumisjuomaa mutta en mitään ateria korvikkeita. Painot kaikissa sarjoissa sellaiset että viimeiset toistot jokaisessa liikkeessä tulevat juuri ja juuri. Painot eivät juurikaan ole olleet nousujohteista, ehkä vähän takapakkia tullut.

Jos et ehdi palautua, niin syöt liian vähän ja treenaat liikaa. Käy vaikka syömään ja ota vaikka 2krt kroppa viikossa ohjelma, jolloin et loppuun asti vedä liikkeitä juurikaan ja palautuminen on nopeampaa. Ojentajasi saavat muuten hirveästi reeniä... Ainakin 9 suoraa sarjaa ja toiset 9 epäsuoraa rasitusta, onkohan ne ojentajat sen arvoisia?
Muutenkin jos reeniohjelma junnaa, niin vaihtoon vaan. Ei tuo ohjelmasi lieni niin hyvä että sillä kannattaisi jatkaa, tai mistäs minä olen tietämään ohjelmaa jolla parhaiten kasvat...

aika hyvältähän toi mun silmiin näyttää. ehkä selälle vielä kulmasoutu. hauiskääntö taljassa toimii muuten todella hyvin, eli kannattaa ainakin kokeilla

Suositut

Back
Ylös Bottom