Ohjelmaa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ozma1
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen tässä miettinyt kavereille sopivaa reeniohjelmaa. Pääasiassa nelijakoista. Kaverit ovat aloittelemassa harrastusta. Tavoitteena on saada voimaa ja massaa.

Olen ajatellut tälläiset ohjelmaa heille:

1. päivä

Rinta

Penkki (vinop., alap.) 1*10 , 3*6-8
Vinopenkki käsip. 2*6-8
Vipunostot (pullover) 2*10-12
Ristikkäistalja 1*15

Hauis

Tangolla (scott, käsip.?) 3*8-10
Keskitetty (vasara)3*10-12
Myötäote 3*8-10

2. päivä

Jalat

Prässi (hakki)1*10 , 3*8-10
Ojennus 1*10 , 2*8-10
Koukistus 4*8-10
Pohjenousu seisten 3*12-15
SJMV 3*8-10

3. päivä

Olkapäät

Pystypunnerrus (prässi) 1*10 , 3*6-8
Vipunostot 2*10-12
Takaolkapäät 2*8-10
Kohautus 2*8-10

Ojentajat

Ranskalainen (kapea) 3*8-10
Talja 3*8-10
Dippi (prässi) 3*10-12

4. päivä

Selkä
Ylätalja 1*10 , 3*8-10
Alatalja 3*8-10
Kulmasoutu 3*8-10
Selät 2*12-15
Pohkeet 3*12-15

Tietysti liikkeitä vaihdellaan ja myöskin sarjojen pituuksia.Korjattavaa ohjelmassa?Pitää myös kavereille sanoa vähän ruokavaliosta.

no hauikselle yks liike pois. vinopenkissä käsipainoilla kannattaa ottaa enemmän toistoja. viparit ja ristikkäistalja vaikka vuoroviikoin. jaloille kyykky vaikka prässin kanssa vuoroviikoin ja pohkeet jalkapäivänä. kapeapenkki tai dippi pääliikkeeks. ranskalainen tai talja vain jompaa kumpaa samalla viikolla. tälläsia nyt tuli itel eka mieleen mut tokihan nyt ei aivan orjallisesti kannata noita noudattaa..muuten ihan hyvältä näytti mutta pääasiassa liikkeitä oli liikaa..ja kannattaa tosissaan selittää sen ruokailun tärkeyttä :thumbs:

Niin riittääkin. Myötäotteella kääntö on kyynärvarsiliike.

Teen itsekin tälläisella samalla ohjelmalla.Entäs ojentajatreeni?onko siinä liikaa sarjoja?siis siitäkö kannattaa jättää joku pois vai?itse reenaan myös tavoitteenani voimaa ja lihasta.

Itse tekisin vaan tässä järjestyksessä:

Ojentajat

Talja 3*8-10
Dippi (prässi) 3*10-12

Mr Atlas sanoi:
Niin riittääkin. Myötäotteella kääntö on kyynärvarsiliike.
no ennemmin kannattaa tehdä vaikka rannerullauksia tai jotain vastaavaa..kyllä se silti hauikseen ottaa vaikka jostain oot sen lukenu olevan forkkuliike :jahas:

Periaatteessa vielä lisäisin juuri noita rannerullauksia ton hauistreenin loppuun.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei tarvitse karsia, jos käyttää kohtuullisia painoja ja sopivia taukoja. Minkä takia teettää hauiksille vähemmän sarjoja kuin ojentajille? Ojentajathan saa treeniä myös rinta- ja olka treeneissä, niin miks säästellä hauiksia? En usko, että tulee ylikuntoo vielä 9 sarjasta.

Mr Atlas sanoi:
Ei tarvitse karsia, jos käyttää kohtuullisia painoja ja sopivia taukoja. Minkä takia teettää hauiksille vähemmän sarjoja kuin ojentajille? Ojentajathan saa treeniä myös rinta- ja olka treeneissä, niin miks säästellä hauiksia? En usko, että tulee ylikuntoo vielä 9 sarjasta.

Joo oon ihan samaa mieltä.

Mr Atlas sanoi:
Itse tekisin vaan tässä järjestyksessä:

Ojentajat

Talja 3*8-10
Dippi (prässi) 3*10-12

ensin vapailla painoilla, ja sen jälkeen laitteissa.

jylhiz sanoi:
ensin vapailla painoilla, ja sen jälkeen laitteissa.

Itse vaan tykkään tosta Mentzerin järjestyksestä.

Mr Atlas sanoi:
Itse vaan tykkään tosta Mentzerin järjestyksestä.

Ensin vapailla, kun potkua on vielä lihaksissa... ja sitte laitteissa missä se tekniikka ei ole niin isossa roolissa.

jylhiz sanoi:
Ensin vapailla, kun potkua on vielä lihaksissa... ja sitte laitteissa missä se tekniikka ei ole niin isossa roolissa.

Tästäkään ei ole olemassa mitään absoluuttista totuutta. Esimerkiks Mike Mentzer ja Ed Kawak teki saman ohjelman käänteisesti. Mentzer aloitti taljalla ja Kawak taas lopetti sillä. Silti kummallakin oli hillittömät ojentajat.

Mr Atlas sanoi:
Tästäkään ei ole olemassa mitään absoluuttista totuutta. Esimerkiks Mike Mentzer ja Ed Kawak teki saman ohjelman käänteisesti. Mentzer aloitti taljalla ja Kawak taas lopetti sillä. Silti kummallakin oli hillittömät ojentajat.
no tuskin tässä nyt meinattiinkaan että kummin tulee enemmän kehitystä vaan et kumpi on turvallisempaa ja pitää paikat paremmas kunnossa...

huumor sanoi:
no tuskin tässä nyt meinattiinkaan että kummin tulee enemmän kehitystä vaan et kumpi on turvallisempaa ja pitää paikat paremmas kunnossa...

Silloin on vaan liikaa painoa jos tekeminen alkaa olemaan vaarallista ja paikat ei pysy kunnossa.

Mr Atlas sanoi:
Silloin on vaan liikaa painoa jos tekeminen alkaa olemaan vaarallista ja paikat ei pysy kunnossa.
no helpommin ne noissa vapailla painoilla tehtävissä liikkeissä menee jos paikat on väsyneinä.. :jahas:

Mr Atlas sanoi:

En ajanut sitä takaa kumpi toisi enemmän tuloksia, vaan sitä että tekniikka kärsii vapailla jos on lihakset väsyksissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom