Ohjelmaa pukkaa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
uutta ohjelmaa alle kun nyt pistin taas ruokailun KUNNOLLA kuntoon.eli tämä on eka ihan ite tekeämäni ohjelma ja jos siitä jotain lihasryhmiä puuttuu niin korjatkaa ja muutenkin kertokaa mitä vaihtaisitte tai lisäisitte,vähentäisitte jne...

Maanantai

selkä+vatsat

-mave 3x
-leuat 3x
-kulmasoutu tanko/kp 3x
-alatalja 3x
-olankohautus 3x

Tiistai

takareidet+olkapäät+pohkeet

-maaten 3x
-istuen 3x
-pystypunnerrus kp 3x
-vip.sivulle 3x
-pohkeet seisten 3x

Torstai

rinta+hauis+vatsat

-penkki 3x
-ristikkäistalja 3x
-pecdec 2x?
-hauiskonescot 3x
-tavallinen kääntö kp 3x

Lauantai

etureidet+ojentajat+pohkeet

-kyykky 3x
-prässi 3x
-ojennus 2vai3x
-pohkeet istuen 3x
-dippi 3x
-taljassa 3x

kannattaako ojentajille ja olkapäille lisätä vielä yhdet 3sarjan liikkeet?vatsat 2x viikko ja kerralla 5-6 sarjaa.takareisille tulee aika vähän liikketiä mutta mun salilla ei muita laitteita ole,pitäiskö lisätä sarjoja tai jotain.sjmv:stä en kauheemmin pidä ja mun mielestä se ei oo paras massaliike mutta pitäiskö sekin ottaa kun ei muuta oikeen oo?
Liikkeitä pyrin sillointällöin vaihtelemaan sikäli kun niitä vaan voi.
mitäs sanoisitte tällaisesta ohjelmasta?

elikkäs pistää silmään tuo kun selkä ja takareidet peräkkäisinä päivinä...elikkä vaihtasin jakoa(katso alempaa) ja ottaisin takareisille mukaan suorinjaloin maastavedon ja sitten tekisin kakkosliikkeenä takareisille nuita istuen/maaten.
rinnalle ottasin mukaan vinopenkin, vaikka vuoroviikoin kp:lla ja tangolla.
olkapää reeniin mukaan myös takaolkapäät,vaikka facepullia.
ja jako olisi:
Maanantai:etureidet,pohkeet
Tiistai:rinta,takareiskat
Torstai:Olkapää,hauis,(pohkeet toisen kerran)
Lauantai:selkä,ojentaja

Ite tykkäsin reenata tuommosella nelijakosella ku tein etu- ja takareidet erikseen :)

edit: tee vatsoja maanantaina ja jos puhtia on ni sitten torstaina ja voisit kopasta myös että teet jonku liikeen vielä ojentajille, vaikka narulla taljassa

Leuat kannataa tehdä ennen muita selkäliikkeitä. Saa hyvin lämpöä selkään ja pääsee veri kiertämään kunnolla!

käviskö tällein että
ma:selkä
ti:rinta+hauis
to:takareidet+olkapäät
la:etureidet+ojentajat

muista harrastuksista johtuen selkä ois hyvä olla maanantaina että ehtis palautua parhaiten.ja tällä vois tehdä sjmv:ki ja tulis vähä väliäkin varsinaiseen maveen.intänkö mä ihan turhaan vai oliks tässä mitää järkee, hä :D

eli siis jotakuinkin pystysoutu vaakatasossa vai?siis seistään vähän matkan päässä ylätaljan pakasta ja vedetään kasvoja kohti kapulaa. :rolleyes:

mitä mieltä ootte tosta mun uudesta jaottelusta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom