Moikka! Olen 17 v tyttö (180/80) joka tahtois alottaa pudottaan vähän painoa.. voin sanoa lihaskuntoani hyväksi mutta tahdon ylöspäin. koetin selailla monia ketjuja ja löytää vastaukaia muttei osunut madonsilmääni, niinkysyn sitten täältä
-moniako sarjoja/painoja/toistoja tulisi käyttää kun haluan kiinteytyä että kasvattaa lihasmassaa?
-mitä palautukseen kannattaa ottaa????
Kiitos jos viitsit auttaa x)
-moniako sarjoja/painoja/toistoja tulisi käyttää kun haluan kiinteytyä että kasvattaa lihasmassaa?
-mitä palautukseen kannattaa ottaa????
Kiitos jos viitsit auttaa x)
Olen kade, siis. Miten tuo on mahdollista... Ikä, urheilutausta, pituus, paino? Paljonko miinuksella? Joka treenissäkö failureen? Montako kertaa viikossa treenit, entä lepo? Siis failure tarkoittaa sitä, ettei vaan enää jaksa, ja aina täysillä? Monenko toiston sarjoja, montako sarjaa? Mun pitäisi nyt alkututustumisen (1,5 kk) ja kropan totuttelun jälkeen vähän koventaa treeniä pikku hiljaa, kuitenkin ylirasitusta (johon taipumusta) välttäen. Ikääkin tietty jo on. Tähän asti olen vielä harjoitellut myös tekniikkaa (sjmv, kyykky) ja yrittänyt etsiä sitä tuntumaa. Vinkkejä? (Mulla ei siis tarvetta laskea painoa, polttaa rasvaa kyllä.)
Kröhöm... kiitos silti ;).