Joo elikkä haeskelen reeni ohjelmaa itelleni ja tullu luettuu aikas paljo tätä sivutoa ja tullu saatuakin aikas paljon tietoo mut ei oma pää sitli älyä mitää. :( esimerkiksi liikkeitä päiville en oo saanu suunniteltua ja toistoja ja määriä ja mitää :D
oon suunnitellu jotain tän tapaista..
Ma:
Jalkoja
vatsoja ja selkiä kevyesti
Ti: käsiä
Lenkkiä
Ke:
vatsoja ja selkiä kovasti ja rintaa
To:
käsiä
Lenkkiä
Pe:
Jalkoja
vois kyl rintaa laittaa jonnekki muuallekki esim Ma ja Ti..
Ja pohja on kohtalainen.. Pelannu lätkää kymmenisen vuotta mut nyt en oo tehny mitää 1.5 vuoteen.
ja paloasemalla tulee oltua sopimuspalomiehenä elikkä sinne pitäs voimaa saaha ;D mut salilla ei siltikään hirveesti oo tullu aikaa vietettyy.. nyt kyllä on joku salikärpänen purassu ku tekis mieli vaa mennä salille :D
Ravinto puolelta oon ruennu vähän seurailee mitä syön ja niitä paikkailen mitkä huonosti menee..
Oishan tuota voinu itekki ton suunnitella kunnolliseksi jos pää älyäis jottae :D
Kiitosta jos joku ees vaivautuu.
oon suunnitellu jotain tän tapaista..
Ma:
Jalkoja
Ti: käsiä
Lenkkiä
Ke:
vatsoja ja selkiä kovasti ja rintaa
To:
käsiä
Lenkkiä
Pe:
Jalkoja
vois kyl rintaa laittaa jonnekki muuallekki esim Ma ja Ti..
Ja pohja on kohtalainen.. Pelannu lätkää kymmenisen vuotta mut nyt en oo tehny mitää 1.5 vuoteen.
ja paloasemalla tulee oltua sopimuspalomiehenä elikkä sinne pitäs voimaa saaha ;D mut salilla ei siltikään hirveesti oo tullu aikaa vietettyy.. nyt kyllä on joku salikärpänen purassu ku tekis mieli vaa mennä salille :D
Ravinto puolelta oon ruennu vähän seurailee mitä syön ja niitä paikkailen mitkä huonosti menee..
Oishan tuota voinu itekki ton suunnitella kunnolliseksi jos pää älyäis jottae :D
Kiitosta jos joku ees vaivautuu.