Ohjelma?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja esko88
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Olen nyt treenannut aktiivisesti n.3 vuoden ajan.

Olen kokeillut 1-, 2-, 3-, ja 4-jakoista ohjelmaa. Kaikkia ehkä 3-8 kuukauden verran, 3-jakoista sitten hieman enemmän.

Lihasta on tullut kiitettävästi, eikä muutenkaan tulosten kehittymisessä ole sinänsä onglemaa.

Ongelma on kuitenkin, että millä ohjelmalla jatkan tästä eteenpäin. Mikään noista edellämainituista ohjelmista ei ole tuntunut mitenkään erikoisen omilta tai juuri minulle sopivilta. Niillä on vaan treenailtu ja tulosta on tullut varmaan ihan mukavasti.

Millä perusteella siis valitsette ohjelmanne? Olen nyt jo hyvän aikaa miettinyt millä aloitan nyt taas kun on treenistä ollut sellaisen 2viikkoa taukoa, ja nyt pitäisi taas aloittaa kovaa.

Tiukkaan ja kovaan ohjelmaan siis olen valmis. Mitä siis suosittelette tai itse suositte?

Single/dual factor. Tsekkaa hyvä threadi aiheesta täältä.

Ensimmäisestä postista löytyy hyviä linkkejä muille sivuille, joissa kerrotaan aiheesta enemmän (tosin englanniksi). Linkkejen takaa löytyy myös taulukot, jotka automaagisesti laskevat kullakin viikolla käytettävät sarjapainot. Itse kokeilin viime keväänä dual factoria dietin aikaan ja hyvin tuli voimatasoihin kehitystä.

Eikä pidä vieroksua tuota 3x viikossa kyykkyä (ja päälle vielä yhtenä päivänä mave), siihen kyllä tottuu. ;)

Single/dual factor. Tsekkaa hyvä threadi aiheesta täältä.

Ensimmäisestä postista löytyy hyviä linkkejä muille sivuille, joissa kerrotaan aiheesta enemmän (tosin englanniksi). Linkkejen takaa löytyy myös taulukot, jotka automaagisesti laskevat kullakin viikolla käytettävät sarjapainot. Itse kokeilin viime keväänä dual factoria dietin aikaan ja hyvin tuli voimatasoihin kehitystä.

Eikä pidä vieroksua tuota 3x viikossa kyykkyä (ja päälle vielä yhtenä päivänä mave), siihen kyllä tottuu. ;)

Jos kuitenkin pääasiallisesti hakee massaa. Onko siihen erityisesti mitään suosittuja/hyviä ohjelmia?

Ohjelmaa valittaes kannattaa miettii mitkä on lähtökohdat, eli monta kertaa viikossa mahollista käydä (töitä,koulua muita harrastuksia jne), missä vaiheessa ollaa "sali uraa". HST-ohjelmaa kannattaa ehdottomasti kokeilla, mikäli et ole siihen tutustunut. Itse en tossa vaiheessa vielä lähtisi kokeilee mitää yyberheavyohjelmia, koska kehitys on kuitenki melko nopeaa noviisi vaiheessa. Sitä en tosin tiedä monta vuotta olet treenannut?

Ohjelmaa valittaes kannattaa miettii mitkä on lähtökohdat, eli monta kertaa viikossa mahollista käydä (töitä,koulua muita harrastuksia jne), missä vaiheessa ollaa "sali uraa". HST-ohjelmaa kannattaa ehdottomasti kokeilla, mikäli et ole siihen tutustunut. Itse en tossa vaiheessa vielä lähtisi kokeilee mitää yyberheavyohjelmia, koska kehitys on kuitenki melko nopeaa noviisi vaiheessa. Sitä en tosin tiedä monta vuotta olet treenannut?

Sen kolmisen vuotta olen treenannut.

Onko tuo miten monimutkainen tuo "HST"?

Saisiko jotain linkkejä asiasta ? :)

Sen kolmisen vuotta olen treenannut.

Onko tuo miten monimutkainen tuo "HST"?

Saisiko jotain linkkejä asiasta ? :)

Jeps eli kuten Alec tossa laittoikin linkin HST:stä. Ei se monimutkaista ole. 3 kertaa viikossa koko kroppa noin karkeasti. Pakkiksella on paljon juttua HST:stä ja moni on saanut hyvät massat hankittua tolla ohjelmalla. Itse olen tehny 2 sykliä HST:tä ja toimii hyvin kuhan pitää painot maltillisesti pieninä varsinkin 15-toiston viikoissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom