Ohjelma?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Blomi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
kyselisin siis minulle sopivaa ohjelmaa jos joku jaksais semmosen väsätä kun ei oikein löytynyt usein kysyttyjen palstalta :itku: .
Eli olen 16v 178cm pitkä poika ja painan 75.
Mulla on just menossa välivuosi eli voin käydä vaikka 5 kertaa viikossa salilla.
Enkka penkiltä on semmoset 75.
Ravinto asiat on ihan kunnossa haluaisin vaan treeni ohjelman! :evil:

Kiitos jo etukäteen neuvoista :hyper:

BIG ARSKA sanoi:
Ravinto asiat on ihan kunnossa haluaisin vaan treeni ohjelman!
Rankasti yleistäen: Silloin kun sanotaan näin, ja kysytään samalla reeniohjelmaa käytännössä ilman minkäänlaista pohjatietojen kertomista, ei ruokavaliokaan yleensä ole kunnossa.

Muista, että ruokapuoli on vähintään yhtä tärkeä kuin reenipuoli, mutta ruoka vaatii ajallisesti ja vaivallisesti reeniä enemmän panostusta. Eli älä odota lihaskasvua jos et oikeasti panosta myös ruokaan.

Juopon kanssa samaa mieltä. Voitais aloittaa vaikka siitä, että postailet sen ruokavaliosi ensin tänne, niin nähdään onko se oikeasti kunnossa. Se kun on tärkeämpi kun mikään treeniohjelma.

No kyllä se treeniohjelmakin nyt varsin tärkeä on..Ruokailua vähättelemättä.
Ja myös epäilen että se ei taida olla kunnossa.

lampunjalka sanoi:
No kyllä se treeniohjelmakin nyt varsin tärkeä on..Ruokailua vähättelemättä.
Ja myös epäilen että se ei taida olla kunnossa.

Tottakai on, mutta vähän huonommalla ohjelmalla ja hyvällä ravinnolla saa varmasti paljon enemmän aikaan mitä paskalla safkalla ja viimeisen päälle ohjelmalla. Itse olen tästä hyvä esimerkki. Ei se ohjelma nyt viimesen päälle ollut, mutta paskalla sapuskalla pari vuotta meni aika huonolla kehityksellä. Vuodessa saanut enemmän aikaseen mitä aikasemmin parissa vuodessa.

No juu, mutta jotta ei kauheasti väärää kuvaa anneta "aloittelijalle", niin täytyy muistaa pyhä kolmijalka treeni/ravinto/lepo jotka ovat kaikki yhtä tärkeitä.
Ja sitten täytyy muistaa vielä, että juuri se treeni laittaa lihaskasvun alulle janka jälkeen ravinnolla ja levolla jatketaan lihaskasvua ja vahvistumista...
Näin yksinkertaistettuna.

Todellakin olisi kiva jos pistäisit edes yhden päivän ruokailut näytille,
saisi pienen kuvan kuinka metsässä se ruokailu on...

....Siksi tässä paasaan, kun itse huomasin järisyttävän eron kun opin treenaamaan oikein! Olen taas aina syönyt tarpeeksi:D...

lampunjalka sanoi:
....Siksi tässä paasaan, kun itse huomasin järisyttävän eron kun opin treenaamaan oikein! Olen taas aina syönyt tarpeeksi:D...

Mulla taas täsmälleen toisin päin. Selkä on se jonka olen viimeisenä oppinut treenaamaan. Mutta tässä nähdään että jos toinen tökkii niin koko homma ei toimi.

No tänään aamiaiseks söin jugurtin oli kait jotain 0,1 rasvaa sit kans banaanin ja vähän raejuustoa. Päivälliseks jauheliha pihviä ja muusia ,leiväksi täysjyva leipää+ leivän päälliset kalkkunaa ja kurkkua. Iltapalaks taas otin jugurtin enkä muuta. Vettä juomaksi.
Niin no oikeastaan en ole oikein seurannut noita ravinto ohjeita, mutta kyl mä omasta mielestä syön aika terveellisesti. Laittakaa vaan viestii jos on jotain parannettavaa.

BIG ARSKA sanoi:
No tänään aamiaiseks söin jugurtin oli kait jotain 0,1 rasvaa sit kans banaanin ja vähän raejuustoa. Päivälliseks jauheliha pihviä ja muusia ,leiväksi täysjyva leipää+ leivän päälliset kalkkunaa ja kurkkua. Iltapalaks taas otin jugurtin enkä muuta. Vettä juomaksi.
Niin no oikeastaan en ole oikein seurannut noita ravinto ohjeita, mutta kyl mä omasta mielestä syön aika terveellisesti. Laittakaa vaan viestii jos on jotain parannettavaa.
Öö... syöt siis vaan kolme kertaa päivässä? :itku:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
juu

BIG ARSKA sanoi:
..Ravinto asiat on ihan kunnossa..
Minun aamupala ja koulussa syötyruoka o yhtä paljo ky syöt koko päivänä..
Ja paino sentää sama.. Eli syöt liiänvähä..

öö pitäis siis syödä enemmän?

Toi voisi olla ihan sopiva määrä ruokaa laihduttavalle 50kg tyttölapselle, mutta ei lihaskasvua tavoittelevalle punttailijalle.

Katsoppas muuten paljonko tuossa 0,1%-fat jogurtissa on sokeria? Huonolla tuurilla selkeästi enemmän kuin 2%-fat versiossa. Rasvatonta jogurttia löytyy myös sokerittomana ainakin Valiolta. Sokeri on pahasta.

ok

Mulla on sama pituus ja paino kun sulla. Itse syön 6 kertaa päivässä, joka aterialla reilu 30 g protskuu (tekee n. 200 g päivässä ja hyvin on toiminu). Hiilareita ja hyviä rasvoja tietysti mukaan (esim. rypsäri, kanan ja kalan rasvat). Hiilarit enemmän aamun puolelle, rasvat illalla ja ei ainakaan vikalla aterialla hiilareita, sillon vaan protskuu ja hyvää rasvaa. Treenin jälkeen palkkari ja seuraavalla aterialla pirusti safkaa :D.

Mutta ääh mitä mä tässä lässytän... lue toi http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=20346&highlight=ravitsemuksesta

Back
Ylös Bottom