Ohjelma

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
35
Elikkäs nyt oon treenaillu jonkun 2 viikkoo. Ja mulla ei oo pääsyä salille :(
Mutta kotoo löytyy penkki tanko ja painoja.
Tässä olis ohjelma huomauttakaa jos on jotain virheitä

Ma.Vatsat. Istumaannousuja 4x20 ja selkiä 4x20 alavatsoja? 4x20
(kädet sohvan reunalla kiinni ja jalkoja ylös)
Ti.Lenkki 50min
Ke.Rinta,Selkä,Ojentajat Penkki 1x15 2x10 2x6 1x12 kulmasoutu 1x15 1x10 1x8 ranskalainen punnerrus 1x12 1x10 1x8 1x10
To.Lenkki 50min
Pe.Vatsat (samat),hauis,jalat. Ei ole mitään tietoo noist jaloist mut jos voisitte niistä vähän kertoo, hauiskääntö tangolla 1x15 1x12 1x10 1x8 1x12
La.Lenkki 50min
Su.Kyynärvarret,Rinta (Sama),olkapäät Kyynärvarsille vähän helppiä, Pystypunnerrus. 1x12 1x10 1x8 1x12

Elikkäs näin.
Kiitän jo etukäteen neuvoista :worship:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Bloody Arse sanoi:
Elikkäs nyt oon treenaillu jonkun 2 viikkoo. Ja mulla ei oo pääsyä salille :(
Mutta kotoo löytyy penkki tanko ja painoja.
Tässä olis ohjelma huomauttakaa jos on jotain virheitä

Ma.Vatsat. Istumaannousuja 4x20 ja selkiä 4x20 alavatsoja? 4x20
(kädet sohvan reunalla kiinni ja jalkoja ylös)
Ti.Lenkki 50min
Ke.Rinta,Selkä,Ojentajat Penkki 1x15 2x10 2x6 1x12 kulmasoutu 1x15 1x10 1x8 ranskalainen punnerrus 1x12 1x10 1x8 1x10
To.Lenkki 50min
Pe.Vatsat (samat),hauis,jalat. Ei ole mitään tietoo noist jaloist mut jos voisitte niistä vähän kertoo, hauiskääntö tangolla 1x15 1x12 1x10 1x8 1x12
La.Lenkki 50min
Su.Kyynärvarret,Rinta (Sama),olkapäät Kyynärvarsille vähän helppiä, Pystypunnerrus. 1x12 1x10 1x8 1x12

Elikkäs näin.
Kiitän jo etukäteen neuvoista :worship:

Oon vasta alottelija viisaammat korjatkaa jos oon väärässä mutta mulla pistää silmään ainaki seuraavat asia: Miks treenaat rinnan ja vatsat 2 kertaa/viikko jos treenaat muut 1 kertaa/viikko? On ne lihaksia siinä missä muutkin tuskin ne tarvitsee mitään erikoiskohteluu, kyl ne kehittyy ku vedät ne kerran viikossa mutta kunnolla. Ja samaa mieltä rautavuoren kanssa että ainaki 1 lepopäivä viikossa jolloin et edes juokse. Jos on tangolle teline himassa ni jaloille voi ainaki tehä jalkakyykkyy ja pohjenostoja (ilman telinettä aika hankalaa varsinkin isojen romujen kanssa). Kyynärvarsille rannekäännöt. Sekä myötä- ja vastaotteella tai sitten joka toinen viikko myötä- ja joka toinen vastaotteella. Jos sul on himas säädettävä penkki ni rinnalle vois ottaa ainakin vinopenkin mukaan (ja lisäksi ehkä vielä vipunostot makuullaan jos käsipainot löytyy). Selälle myös leuanvetoa jos siihen mahdollisuus. Ojentajille lisäksi kapea penkki. Ja jos käsipainot löytyy niin lisäksi hauiskääntö käsipainoilla ja vipunostot olkapäille. Tää oli mun näkemys. Eli mun silmään vähän enemmän liikkeitä.

En viittiny näin turhasta kysymyksestä tehä uuttä threadia,joten kysyn sen täsä.Mikä on sen olkapää liikkeen nimi,mitä Ronnie Coleman tekee siinä sen uudessa bodausvideossa?Eli liike menee jotenkin näin:Käsissä on puntit ja se nostaa käsiänsä vuorotellen eteensä..toivottavasti ymmärrätte jotain.Ja onko tuo hyvä liike olkapäille?

hernekeppi sanoi:
En viittiny näin turhasta kysymyksestä tehä uuttä threadia,joten kysyn sen täsä.Mikä on sen olkapää liikkeen nimi,mitä Ronnie Coleman tekee siinä sen uudessa bodausvideossa?Eli liike menee jotenkin näin:Käsissä on puntit ja se nostaa käsiänsä vuorotellen eteensä..toivottavasti ymmärrätte jotain.Ja onko tuo hyvä liike olkapäille?

vipunostot eteen.. unohan aina sen sivun misä noita liikkeitä on. excr? tai joku?:)

Lepopäivä on kyl tärkee eihän tollasella kauaa jaksa... jos saa kaksi:in lepopäivää mahtumaan viikkoon ... niin hyva...

:whip:

No olisikos näin parempi?
Ma.lepo
Ti.lenkki
ke.puntti +vatsat
to.lenkki
pe.lepo
la.puntti +vatsat
su.lenkki

Ja jos siirryn 2jakoiseen niin teenkö koko kropan 2 viikossa :whip: vai
esim jaolla jalat ja ylävartalo?

Bloody Arse sanoi: