Ohjelma "syyniin"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Alex-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
39
MA: RINTA/HAUIS/FORKUT
Penkkipunnerrus 2x6 (Mike style :) )
Vinopenkkipun. tanko/kp 3x8
PecDeck/Talja/Vipunosto 3x8

Scott hauiskääntö 3x8-12
Hauiskääntö alataljassa 3x8-12
Scott hauiskääntö (kp) 3x8-12

Hauiskääntö vasaraote 3x8-12

TI: JALAT
Tarttis jaloille hyvää ohjelmaa, kokoa on (futista 10v junnuna) ja lähinnä voimaa hakemaan varovasti.

KE: LEPO

TO: OLKAPÄÄT/OJENTAJAT
Vipunosto sivuille 3x8
Vipunosto taljassa 3x8
Pystypunnerrus tanko/kp 3x8

Ranskalainen 3x8
Punnerrus ylätaljassa 3x8
-Joku kolmas?-

PE: SELKÄ
Ylätaljaveto eteen 2x8
Ylätalja niskan taakse 2x8
Alataljasoutu 3x8
Kulmasoutu tangolla 3x8
Olkapäiden nosto kp 3x8

LA: LEPO
SU: LEPO

Ensimmäinen, raaka versio. Miltäs näyttää? Avoimesti hyvää kritiikkiä ja ehdotuksia vaan, kyllä mies totuuden kestää!

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Minä tekisin myös ylätaljan sijaan leuanvetoa lisäpainoilla ja jos et halua tehdä niin kulmasoutu ainakin ennen ylätaljaa. :)

Raven sanoi:
Vaihtaisin jalka ja selkäpäivän ainakin keskenään.

Silloinhan hauis- ja selkäpäivät olisivat ihan putkeen.

Hauikset eivät vaadi noin paljoa treeniä. Ota 1-2 liike(ttä) pois. Kyllä ojentajillekin se kaksi liikettä riittää. Kapea penkki ja dippi olisivat siihen kivoja jos sinne haluaa jotain pistää. Ota vielä vatsoja johonkin väliin ja alaselällekin olisi hyvä saada jotain liikkeitä. Mave voisi olla hyvä selkäpäivälle jos jotakin karsii pois ettei tulisi liian raskasta. Tai vaihtaa vaikka selänojennuksiin tai sjmaveen jalkapäivälle.
Muuten näyttää ihan kivalta. Jalkapäivälle vaikka kykkyä, ojennuksia, koukistuksia, pohjenousuja ja joku kiva takareisiliike kuten sjmve(SuorinJaloinMaastaVeto) tai hyvää huomenta- liike. Toistot vaikka jossain 6-8.
Älä yliarvioi jalkapallossa tullutta lihaskasvua tai yläkroppa menee nopeasti ohi.

voi tehda 12 sarjaa hauiksille varsinkin, koska 1 liike on hammerkäännöt.

edit: muutenkin omasta mielestäni ojentajille ja hauiksille voi tehdä hyvin +10 sarjaa, jos vikat sarjat/liikkeet ovat esim. taljassa tehtäviä pumppailuja jne...
Varsinkin ojentajille.

Sukulaku sanoi:
Silloinhan hauis- ja selkäpäivät olisivat ihan putkeen.

Entäs sitten?
Lisäksi kyllä vielä vaihtaisin ojentaja päivästä olkapäät pois ja laittaisin rinnan kanssa samaan. Hauis siirtyisi ojentajapäivälle.

Bloo sanoi:
Minä tekisin myös ylätaljan sijaan leuanvetoa lisäpainoilla ja jos et halua tehdä niin kulmasoutu ainakin ennen ylätaljaa. :)

Joo no mun tän hetkisellä fysiikalla voi leuanvedot lisäpainoilla melkeen unohtaa, mikäs on pienin ?x? millä "voi" alottaa leuanvetoja et on hyötyä? Luulen et tuo ylätalja vois antaa ensin perusvoimaa ja sitte vois siirtyä leuanvetoihin ku niitä saa tehtyäkin kunnolla (lisäpainoilla). Kulmasoudun vois pistää sitte ilmeisesti ekaks liikkeeks vai...

Mjoo, vois hauiksille viimeiseksi tehdä sitä taljaa, jos tuntuu siltä. Pump&Viimeiset mehut ulos.

Raven sanoi:
Entäs sitten?
Lisäksi kyllä vielä vaihtaisin ojentaja päivästä olkapäät pois ja laittaisin rinnan kanssa samaan. Hauis siirtyisi ojentajapäivälle.

Minä taas tekisin just tolla jaolla mitä ketjun aloittajalla oli. Näin erilaisia me ollaan ja mikä sitten toimii kenelläkin parhaiten on vain itse kokeiltava.

Ehdotusta jalkapäivään.

Kyykky 3 sarjaa (joka taka, etu, smith, tai hack mikä sitten parhaiten toimiikin)
Reiden ojennus 2-3 sarjaa
SJMV 3 sarjaa
Reiden koukistus 2-3 sarjaa
Pohkeita 5-6 sarjaa

Noi ojennukset ja koukistukset voi tehdä myös niin, että tekee ojennukset ennen kyykkyä ja koukistukset ennen SJMV:tä, mulla ainakin toimii tämä etukäteisväsytys kintuille hyvin.

Timba79 sanoi:
Minä taas tekisin just tolla jaolla mitä ketjun aloittajalla oli. Näin erilaisia me ollaan ja mikä sitten toimii kenelläkin parhaiten on vain itse kokeiltava.

Näinhän se on. Pääasia että itsellä toimii ja jokaisen on kokeiltava ja löydettävä se oma ohjelma.
Itse perustelen tuon sillä tavalla, että olkapäät "2" kertaa viikossa on aika kova, ehkä liikaa. Selkä rinnan jälkeiselle päivälle, niin on enemmän potkua rintatreenissä, kun selkäkin palautunut paremmin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Raven sanoi:
Näinhän se on. Pääasia että itsellä toimii ja jokaisen on kokeiltava ja löydettävä se oma ohjelma.
Itse perustelen tuon sillä tavalla, että olkapäät "2" kertaa viikossa on aika kova, ehkä liikaa. Selkä rinnan jälkeiselle päivälle, niin on enemmän potkua rintatreenissä, kun selkäkin palautunut paremmin.

Totta, jos vähänkään olkapäiden kanssa ongelmia niin kannattaa todellakin tehdä rinta ja olkapäät samana päivänä. Näin tein itsekin joskus, mutta ei oikein saanut tehoja enää olkapäille. Nyt oon jo pitkään pystynyt tekemään ne eripäivinä ja minä saan paljon paremmat tehot näin irti. Ehkä noi mun olkapäiden kipuilut johtui muutenkin vain omasta tyhmyydestä, eli liikaa punnerrussarjoja ja ei minkäännäköstä kiertäjäkalvosinreeniä.

Back
Ylös Bottom