Ohjelma syyniin..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Serra
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by janne321
mulla on sitten täysin samanlainen rintapäivä ku sulla :joulu6:

Mites kauan oot tehnyt?? miten on toiminut?? mulla on jotai pari kuukautta takana näin ja hyvin mennään eteenpäin!! Hyvin on saanut ladata lisää tohon penkin 2*6 systeemiin...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Originally posted by Chd
Hmh, koitin kirjottaa jo 4 kertaa vastauksen enkä saanu kertaakaan mitään ymmärrettävää aikaseks :D

Hankala selittää, en vaan saa kunnollista tuntumaa rinnalle. Eikä vika ole oteleveydessä ainakaan. Olisikohan sitten rinta vaan paremmassa kunnossa kun ojentajat, en tiiä.

No minä ainakaan mielestäni kunnon tuntumaa oo penkissä ikinä saanut mutta sitä voi harjoitella kovaa ilman tuntumaakin ja kyllä ne lihat siitä kasvaa... mutta vinopenkki on kans todella hyvä liike.

Originally posted by timba79
Mites kauan oot tehnyt?? miten on toiminut?? mulla on jotai pari kuukautta takana näin ja hyvin mennään eteenpäin!! Hyvin on saanut ladata lisää tohon penkin 2*6 systeemiin...

oon vasta kuukauden päivät tehny tolla 2*6 systeemillä alotin 100 kilolla ja nyt mennään jo 107,5 kilossa ja joka kerta on menny 2*6 mutta tän päivänen meni jo niin tuskasesti että ens kerran 110kilon 2*6 voi jäädä vähän vajaaksi.

Ei vittu ksi painoilla haboja 20 toistoa ei ainakaan mulle sovi :) 6-12 toistoa siinä se on se taika ainaki mun mielestä jos massaa hakee

Originally posted by janne321
oon vasta kuukauden päivät tehny tolla 2*6 systeemillä alotin 100 kilolla ja nyt mennään jo 107,5 kilossa ja joka kerta on menny 2*6 mutta tän päivänen meni jo niin tuskasesti että ens kerran 110kilon 2*6 voi jäädä vähän vajaaksi.

No mä oon tehnyt pari kuukautta näin...vähän vajaat ja 100 oli mullakin alotus ja maanantaina 8.12 meni 110 ja aika "kevyt" oli että mahollista on saadea se 112,5 jo seuraavassa reenissä...

Zone-sarja -42%
Kiitos kaikille vastauksista.. Mutta vielä pitäis kysyä, että kannaattaako laittaa sjmv ja maastaveto samaan treeniviikkoon?? Vai hajoaako paikat?? Vai mitä muuta voisi tehdä takareisille, kun salilta ei löydy koukistushärveliä ja maastavedon aion pitää ohjelmassa??

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom