Ohjelma, pari kyssäriä rasituksesta ja liikkeestä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
37
Kerran tästä ohjelmanraakileen laitoinkin jo yhteen threadiin, mut nyt se on vasta varsinaisesti valmis:

Manantai (Rinta+Vatsa/Selkä)
Penkki 3x6
Vinopenkki 3x8
Peck Dec 3x10
Vatsalauta 2x60
Ylätaljalla eteen ja taakse 2x10
Selkäojennus 3x12

Tiistai (hauis+jalat)
Hauis 2x8 tangolla 2x8 taljalla
Rannekääntö tangolla 2x8
Kyykky 2x10
Askelkyykky 3x10
Pohjenousu istuen 3x10
Reisiojennus 2x10
Reisikoukistus 2x10

Torstai (Ojentajat+hartiat)
Kapeapenkki 3x6
Ojentajapunnerrus talja 3x10
Ranskalainen punnerrus 2x6
Pystypunnerrus eteen 3x8
Vipunosto 3x15
Vatsarutistus 2x60
Alataljaveto 3x10

Päivät on koulun takia ma,ti ja to. Mutta onkohan liian rankka jos mulla on viä ke ja la lehtienjakamista, joka talvella on aikas raskasta painavan kärryn kaa kahlata lumihangessa. Hyvää rasvanpolttoo se on, mut kuiteski. Ja sit viä tosta vipunostosta ku mun isä sanoo, että sitä ei sais tehä ollenkaan, sen työkaveri sanoo kokemuksesta ja sit viä yks fysioterapeutti ja lääkärikin on samaa mieltä. Miten todellisuudessa on?

Punttimies sanoi:
Ja sit viä tosta vipunostosta ku mun isä sanoo, että sitä ei sais tehä ollenkaan, sen työkaveri sanoo kokemuksesta ja sit viä yks fysioterapeutti ja lääkärikin on samaa mieltä. Miten todellisuudessa on?
Saa tehdä kunhan teet sen oikein, pyydä joku kokenut neuvvomaan se liike niin menee oikein.

Selälle paljon lisää rankaisua, vähintään sama sarja ja liikemäärä mitä rinnallekin, mielellään enemmän. Onhan se lihasryhmänä reilusti isompi.

hafanafa sanoi:
Kyl ton varmaan jaksaa jos on aikasemmin nostellu. Miksei vipunostoja sais tehä, kiertäjäkalvosimien takiako?

Kiertäjäkalvosimien kannalta pahoja liikkeitä

1) Penkki liian leveällä otteella, älä laske tankoa myöskään liian ylös rinnalle
2) Dipit
3) Pullover käsipainoilla
4) Pystysoutu
5) Niskantakaa punnerrus
6) Ylätalja taakse
7) (Raskaat) vipunostot eteen

Mulla toi Pullover ei satu, muut kyllä. Monet pystyvät tekemään niskantaakse punnerruksia ilman kipuja, vielä useampi ylätaljaa taakse.

http://www.bodybuilding.com/fun/luis4.htm

Desert sanoi:
Ton alataljavedon siirtäisin tonne Maanantaille, koska se on selkäliike.

Vai oisko tarkoittanut taljalla tehtävää soutua olkapäille??

Selälle ehdottomasti lisää liikkeitä!

Punttimies sanoi:
Kannattaisko tota selkää sit reenata ihan 2krt/vk

Kyllä yksi päivä viikossa riittää aivan mainiosti. Lisäät vain sinne yhden tai pari liikettä selälle lisää, esim. maastaveto, kulmasoutu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom