Ohjelma, joka estää rasittavan virheilmoituksen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MHK
  • Aloitettu Aloitettu

MHK

Allapito
VIP
F-Securen Backweb-75665646tjsp.exe ilmottelee minuutin välein että se "on havainnut virheen ja tuote on suljettava, sori vaivannäöstä jne". Tosi rasittavaa. Saisiko tuon eliminoitua mitenkään? Sulkekoot vaan taustalla mitä vaan kunhan ei aina ilmottas asiasta, ok napin painelu alkaa jo hatuttamaan :curs:

Kone on kyllä muutenkin täynnä bugeja, menee jatkuvasti jumiin, sulkee selainikkunat 10min välein, vahtaa tunnin välein resoluution 640x480een ja vaatii sen jälkeen resetoinnin. Mutta tuo backwebin ilmotus vaan tökkii, sitä ei saa edes eliminoitua mitenkään. F-Securen sivultakaan en vinkkiä ole löytänyt :curs: Käyttiksenä XP tottakai.

Kiitos sille reippaalle kynäniskanörelle joka tietää asiasta jotain :jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
VIRUSVIRUSVIRUSVIRUSVIRUSVIRUSVIRUSVIRUSVIRUSVIRUSVIRUSVIRUSVIRUSVIRUSVIRUS
Format c ihan vaan reippaasti nyt :)

Mainittakoon että ajan läpi F-Securen, AdAwaren ja AVG:n melkein joka päivä. Aina löytyy ohjelmasta riippuen 1-180virusta :( Tosin nuo virusohjelmatkin jumittuvat välillä, viimeksi F-secure otti 8tuntia tarkastukseen. Winkkuran Error notification ei tapa ilmoitusta. Liittyyköhän tuo edes F-Securen ohjelmaan, olen niin otaksunut siinähän on joku backweb systeemi? :david:

keijo s sanoi:
Mainittakoon että ajan läpi F-Securen, AdAwaren ja AVG:n melkein joka päivä. Aina löytyy ohjelmasta riippuen 1-180virusta :( Tosin nuo virusohjelmatkin jumittuvat välillä, viimeksi F-secure otti 8tuntia tarkastukseen. Winkkuran Error notification ei tapa ilmoitusta. Liittyyköhän tuo edes F-Securen ohjelmaan, olen niin otaksunut siinähän on joku backweb systeemi? :david:
Kyllähän tuossa F-securessa on tuo BackWeb, joka hakee noita päivityksiä netistä. Spywareksi sen vois tosin luokitella, mutta antaa melskata. :jahas:

Joo saa se räyhätä taustalla jos haluaa mutta en mä käsitä miksi se vittuilee noin ovelasti, kehtaa vielä valittaa aiheuttamaansa häiriötä joka minuuutti joku roti sentään anteeksipyynnöilläkin :curs:

Juha1 sanoi:
Keijo, nyt on kuule aika formatoida koko kone :(

Jaa että luopuisin samalla kaikesta näistä kaikista suurella vaivalla hankkimistani piraattiohjelmistoista :( Mulla on erittäin raskaita ohjelmistoja täynnä kone, menisi ikuisuus uudelleenlatailuihin :itku:

Kai sulla nyt niistä kopiot tai imaget on? Tosin ne virukset saattaa pesiä juuri niissä. Mutta jos joka päivä tulee niin 1-180 virusta tai vastaavaa, niin ei korjaannu millään muulla kuin formatoinnilla.

Kaikkea ne ihmiset kestääkin tietokoneeltaan. Tää oli ihan yleisesti vaan kaikille.

Mulla oli samantapaista ongelmaa, jotka loppui kun otin sen f-securen antiviruksen pois päältä ja latasin mb-netistä antivir xp ohjelman. Ei toimi päällekkäin f-securen virusvahdin kans, eli jos haet ton niin sammuta se f-securen vahti tai muuten jumii koneen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom