Ohjelma 16vuotiaalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dmitri
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Dmitri sanoi:
Joo voimaaha sitä aina kaivataan.. Mut mites tuossa penkissä ku yleensä oon tehny pyramidia niin että oon alottanu jostaki 50kilosta ja siitä sitte johonki 70asti ja 50 8 sarjoilla sillai et on varmaa tullu jotai 10x8.. Sit yhistäkääpä joku fiksu tuo ohjelma sillai 2jakoseksi että saa yli tunnin reenin kerralla ku ei kehtais aina lähtee salille jonku puolen tunnin reenin takia.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=22068 koitas lukee viel toi ajatuksen kans. jos se vähän auttais :rolleyes:

Maanantai ja Perjantai HAUIS/OJENTAJA/VATSA/JALAT

2x10 hauiskääntö käsipainoilla
2x10 hauiskääntö tangolla
2x10 ranskalainen punnerrus
2xMAX dippi
3x12 vatsarutistus
3x10 jalkakyykky
3x12 pohjeliike seisten
3x12 reisiohjennus
3x12 reisikoukistus

Keskiviikko ja Launtai/Sunnuntai RINTA/HARTIAT/POHKEET SELKÄ/KYYNÄRVARRET/

3x10 penkkipunnerrus
2x10 kulmapenkki käsipainoilla
2x10 pystypunnerrus käsipainoilla
2x10 vipunosto seisten käsipainoilla
3x12 pohjeliike istuen
3xMAX leuanveto
2x10 T-tanko kulmasoutu
3x12 selkäojennus rullaamalla
2x10 rannekääntö vastaotteella
2x10 rannekääntö myötäotteella

mitenkä ois tommonen nyt?! Nii ja emmä pelkästään maksimivoimaa hae ku sarjakestävyyttä kans..

kun kyseessä on alottelija,niin kyllä hyvin voi tehdä noita kympin sarjoja,varmasti nousee voimatasot samalla.kun on ensin kunnolla perustreeniä pohjalla,ainaskii sellanen puol vuotta,niin sitten voi miettiä noita puhtaita voimaohjelmia, toi kaksjakonen näyttää mun mielestä ihan hyvältä,anna mennä vaan ja kerro sitten miten kävi :D

vain ja ainoastaan IMO

Joo että eiku kokkeilemma.. Jep mut taian jättää tosta toisesta osasta tuon pohjeliike istuen pois kokonaa mut muuten toi ohjelma. :nolo: Nii mikä toi IMO on?!

Nippeli sanoi:
:offtopic: mutta onko tämmöinen jako hyvä: ma: rinta&ojentajat, ke: jalat,vatsa & hauis, pe: selkä,olkapäät?

jakosi on...mielenkiintoinen.
voisit ehkä ennemmin harkita

rinta/olkapäät/ojentajat

jalat/vatsa

selkä/hauis

tai

rinta/selkä

jalat/vatsa

olkapäät/kädet

tai

rinta/olkapäät

jalat/vatsa

selkä/kädet

mä vähän veikkailin että toi:
rinta/olkapäät/ojentajat

jalat/vatsa

selkä/hauis
jako tulee tohon, mut musta se ensimmainen päivä on hirveän raskas..

Jos sille ekalle päivälle et rinnalle kolme liikettä ja kolme sarjaa jokaiseen.. olkapäille kuus sarjaa.. ojentajille 5 sarjaa

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nippeli sanoi:
Jos sille ekalle päivälle et rinnalle kolme liikettä ja kolme sarjaa jokaiseen.. olkapäille kuus sarjaa.. ojentajille 5 sarjaa
kuulostaa musta ihan hyvälle,aika samanlainen systeemi kuin mulla kun tein tolla kolmijakosella

Joo tein sen ekan päivän.. rinnan jälkeen olkapäillä ei mitään toivoa tehdä enää yhtään liikettä.. alan tekemään sillä minun "mielenkiintoisella" jaolla..

Back
Ylös Bottom