Ohjelma 16-vuotiaalle!

BCAA-valmisjuoma -40%
Muija tossa vinkuu taas kerran vieressä kun on Niin hirveennäkönen ja Niin Läski ja Niin ja Niin.

Ja mua rupee pikkuhiljaa vituttaa toi itseluottamuksen puute, enhän itekkään ole mikään brad pitt ja itelläkään ole mitään sixpack:ia / homopoika blondi lettiä mut en mä asiasta vingu koko ajan vaan yritän tehdä sen mitä pystyn ja totean tosiasiat.

Syy tänne kirjoittamiseen on taasen kun muija on nyt varmaan
2-3vuotta käynyt salilla (jokseenkin epäsäännöllisesti.) Useimmiten 3 kertaa viikossa.

Painoa sillä oli;
vuonna 2000 153 cm / 56 kg.
vuonna 2001 156 cm / 52 kg.
vuonna 2002 160 cm / 48 kg.

Nyt 160 cm / ~47kg.

Anoreksiaakin on tullut hänellä harrastettua, mutta nyt se on ohi mennyttä.

Hän kysy teiltä: Pakkotoiston väeltä neuvoa kun hänellä on tulokset ollut aivan samassa nyt noin vuoden ja mitään ei ole tapahtunut, joten hän haluaisi joitakin neuvoja/treeniohjelmaa millä saisi taas tuloksia. (EI painonpudotusta mutta nuo v.2000 olevat "vararenkaat / Liikanahat pois ((saako edes?))

Veikkaan että Pakkotoisto.com:in tyttöadminit poistaa mun threadin jonka mä kyllä laadin tyttöystävälleni, En itselleni :)

Mutta jos ne voi tän hetken aikaa täällä pitää niin ei tarvitse tehdä uutta käyttäjää tätä Tärkeää kysymystä varten!

Kiitoksia kaikille kommenteille jo näin etukäteen! :kippis1:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Mä en ainakaan tajunnut että mikä oli tavoitteena? Pudottaa omaa painoa (toivottavasti ei) vai nostaa enemmän rautaa? Mitenköhän mahtaa neitokainen syödä?

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Hyvin se syö, nykyään

Tavote ois saada "liikanahat" lantiolta,käsistä,reisistä pois!

Kun se oli vielä vuonna 2000 vähän "isokokosempi" kun nyt niin on jäänyt tollasta "irtonahkaa."
Ja ne pitäisi saada pois ja varmaan voimaakin tyttönen haluaa :)

Jos on vararenkaita, niin eiköhän ne ole silloin rasvaa ja ainoa tapa poistaa ne on laihduttaminen, mutta ei sitä rasvaa kyllä tuolla painolla missään tapauksessa voi liikaa olla. Painoindeksi näyttää olevan 18.4, mikä on jo alipainoa. Eli eiköhän sitä anoretismiä ole vielä sen verran, että ne läskit näkyy vain hänen silmissään.

Suosittelisin, että alkaa vaihteeksi syömään oikein ja enemmän sekä lopettaa sen "kiinteytystreenin" siellä salilla. Lisää painoa tankoon ja ainakin puolet pois siitä 30:stä toistosta mistä taisi olla aluksi maininta. Pari kiloa lihasta ei varmasti saa kehoa näyttään huonommalta. Irtonahkahan on vain hyväksi, kun ei tule raskausarpia lihasten alkaessa kasvaa. Siinähän se tyhjä tila täyttyisi mukavasti ;)

Joo, erittäin iskevä kommentti!

Mä oon täsmälleen samaa mieltä: terveellinen ruokavalio / riittävä ruokavalio, treeneihin painoja ja toistot sinne 12-15.

Jos kerta syö nyt hyvin, enää on vaan jäljellä ohjelman teko, sitten pitää oppia treenaamaan/lepäämään oikein. Tein tossa n. vuosi sitten yhelle kaverille(tyttö) ohjelman, muokkasin sen vaan omasta treenijaosta, ja se on suunnilleen tämmönen:
Ma: Rinta, ojentaja
Ti:selkä, hauis
Ke: Lepo
To: Olkapäät
Pe:jalat

Ja neuvoin tekemään 2 liikettä per "lihas" ja sarjoja 4, toistot 10-15 . Ja liikkeet vaihtuu viikottain. Kyllä se tossa kehu, että on tullut hyvin tuloksia ja ollut ohjelmaan tyytyväinen.

Edit: Ja muistelen jostain lukeneeni, että toi "liikanahka" lähtee kyllä ajan kanssa pois...

Treenejä suunnitellessa ja treenejä ohjatessa kannattaa muistaa, ettei teetä alussa liian rankkoja ja intensiivisiä treenejä. Tämä siksi, että alussa innostus palaa harjoituksen kovuuden myötä hyvin nopeasti loppuun. Myös monimutkaiset hyvää koordinaatiota vaativat liikkeet saattavat alussa tuskastuttaa liiaksi.
Kannattaa siis ottaa alussa rauhallisesti ja ajaa sisään tietynlainen "tämähän on kivaa"-moodi, jonka jälkeen harjoituksen kovuutta voidaan asteittain nostaa. Mikäli harjoituksissa mennään heti alussa äärirajoilla, lopahtaa innostus melko varmasti, ellei motivaatio ole todella kova.

Kyllä se siitä.

Originally posted by Kraftwerk n
Treenejä suunnitellessa ja treenejä ohjatessa kannattaa muistaa, ettei teetä alussa liian rankkoja ja intensiivisiä treenejä. Tämä siksi, että alussa innostus palaa harjoituksen kovuuden myötä hyvin nopeasti loppuun.
Tämä on ihan totta....

Originally posted by Kraftwerk n
Myös monimutkaiset hyvää koordinaatiota vaativat liikkeet saattavat alussa tuskastuttaa liiaksi.
Mielestäni alussa on nimenomaan tärkeää opettaa liikkeet, ja liikeradat "täydellisiksi".

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Originally posted by Turmelioitsia

Mielestäni alussa on nimenomaan tärkeää opettaa liikkeet, ja liikeradat "täydellisiksi".

Samaa mieltä olen, mutta en suosittelisi kuitenkaan heti ensimmäisillä kerroilla. Liikkeet ja liikeradat pitää kyllä opettaa mahdollisimman alussa, mutta ei heti. Sitten kun on kuukausi-pari kk treeniä takana, niin on mielestäni hyvä aika aloittaa vaativimpien liikkeiden harjoittelu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom