ohjeita miten treenata!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aivan hyvin voi siirtyä tekemään esim. 3-jakoisella ohjelmalla, jos on 2kk käynyt tekemässä kokovartalo ohjelmaa. Broidini aloitti punttailun vähän ennen joulua ja siirtyi parin kuukauden jälkeen 3-jakoiseen. Tekniikka ja taito eivät varmasti ole vielä parhaimmasta päästä, mutta lihakset ovat kuulemma huutaneet hoosiannaa ja tulokset parantuneet.

En myöskään suosittele jalkoja ja selkää samana päivänä. Muutaman viikon kokeilin joskus ja oli saatanasta.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
nevahood sanoi:
tuolla ajalla käsittääkseni tarkoitettiin juuri sitä aikaa joka ollaan treenaamassa. kyllä tuohon tuntiin jo lämmittelyt mahtuu. jaat ohjelman perusliikkeisiin ja et tee mitään (vielä) turhia treenejä..

esim. Ma) selkä + hauikset, Ke) Penkki, Pe) Jalat. panosta oikeisiin liikkeisiin enemmän kun rautoihin. kyykkyäkin ihan turha nitkuttaa niin että polvet vaan notkuu. takapuoli melkein maahan niin alkaa tulosta tulemaan.

niin ja mitä ruokavalioon tulee.. voisit laittaa esim. tämän päivän ruokavalion tähän niin mietitään sitten kannattaako alottaa treenin vai ravinnon muuttamisesta. itselläni penkki nousi 70 -> 100 5:ssä viikossa pelkällä ruokavaliomuutoksella..

Vau :worship: Kertoisitko enemmän tuosta ruokavaliomuutoksestasi.

MaveMan sanoi:
Kerroppa sinä ensin miten suoriudut alle tunnissa?. On sula mahdottomuus tehdä kunnon lämmittelyt + kevyet venyttelyt sekä esim 2 lihasryhmää. esim. jalat & hauis ja sen jälkeen kunnon loppuhöntsät.
Kyllähän se tunti riittää jos kävelee sinne salille reenikamat päällä ja laittaa heti tankoon sen 70% ja alkaa vääntää muutaman sarjan ja lähtee himaan suihkuun.

Natuna treenit nostaa testotasoja, mutta jos ne treenit kestää yli 45min niin testotasot alkaa laskea. Näin ollen optimaali treenien pituus on about 45min. Tietysti tuossa on paljon yksilöllisiä tekijöitä. Ite olen yrittänyt kuitenkin pitää sen siinä 45min, jaksaa painaa täysillä kokoajan. Muutenkin jos treenit venyy yli tuntiin pitäisi melkein alkaa juoda jotain urheilujuomaa samalla, että riittäisi energiaa lopuille sarjoille, olettaen siis että ei mitään 10min taukoja ole pitänyt.
Lasken tuon treenin alun kuiteskin siitä kun alan tekemään sarjoja, oletan että ei se lämmittely ja venyttely hirveesti siihen testotason vaikuta, tosin saattaa olla väärä oletus mutta ei se lämmittely kuiteskaan ole läheskään niin rankkaa kuin se varsinainen nostelu, niin lopputuloksena olen yrittänyt saada kaikki sarjat mahtumaan siihen 45min sisään. Menen sitten sinne salille vaan useammin viikossa.

Zone-sarja -42%
ljm sanoi:
Lasken tuon treenin alun kuiteskin siitä kun alan tekemään sarjoja, oletan että ei se lämmittely ja venyttely hirveesti siihen testotason vaikuta, tosin saattaa olla väärä oletus mutta ei se lämmittely kuiteskaan ole läheskään niin rankkaa kuin se varsinainen nostelu, niin lopputuloksena olen yrittänyt saada kaikki sarjat mahtumaan siihen 45min sisään. Menen sitten sinne salille vaan useammin viikossa.
Kannattaa muuten muistaa että ei ota liian pitkiä venytyksiä, voi alkaa muuten menemään jo lihasrasituksen puolelle, joka saattaa vaikuttaa varsinaiseen treeniin.

MaveMan sanoi:
Kerroppa sinä ensin miten suoriudut alle tunnissa?. On sula mahdottomuus tehdä kunnon lämmittelyt + kevyet venyttelyt sekä esim 2 lihasryhmää. esim. jalat & hauis ja sen jälkeen kunnon loppuhöntsät.
Kyllähän se tunti riittää jos kävelee sinne salille reenikamat päällä ja laittaa heti tankoon sen 70% ja alkaa vääntää muutaman sarjan ja lähtee himaan suihkuun.

Ehkä nyt kuitenkin tarkotetaan sitä aikaa, kun on aloitettu treenaamaan(edit: fuck, luin tuon ljm:n viestin huolimattomasti)? Eli vaatteenvaihtoja ei huomioon oteta. Ja jos vielä menee yli tunnin, niin lisäät painoja niin, että vähempi liike-/sarjamäärä riittää. Myös palautumisajat voi jättää lyhyemmäksi, joka auttaa lihasten kasvatuksessa aika perkeleesti.

ljm sanoi:
Natuna treenit nostaa testotasoja, mutta jos ne treenit kestää yli 45min niin testotasot alkaa laskea. Näin ollen optimaali treenien pituus on about 45min. Tietysti tuossa on paljon yksilöllisiä tekijöitä. Ite olen yrittänyt kuitenkin pitää sen siinä 45min, jaksaa painaa täysillä kokoajan. Muutenkin jos treenit venyy yli tuntiin pitäisi melkein alkaa juoda jotain urheilujuomaa samalla, että riittäisi energiaa lopuille sarjoille, olettaen siis että ei mitään 10min taukoja ole pitänyt.
Mä luin jostain että se raja olisi tunti. Höm, kumpikohan se nyt sitte olisi..?
Mulla kestää kyllä treeni 70 min, ei voi mitään. Minuutin palautuksilla. (Tosin selkä ja jalat menee alle tunnin)
Esim. tänään tein hauikselle kolme liikettä, kolme sarjaa per liike ja noin seitsemän toistoa per liike. Ojentajille sama homma.

Back
Ylös Bottom