Ohjeita minulle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja amateuri
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tiedän ettei uusia homostelu-threadeja oikein katsota hyvällä, mutta koitetaan nyt kumminkin mikäli joku haluaisi antaa vinkkejä.

Olen erittäin aloittelija punttisalilla käymisessä. Nyt olen käynyt muutaman viikon, ehkä kuukauden aktiivisesti, mutta en vain tiedä oikein mitä salilla pitäisi tehdä. Haluan jotain järkeä touhuuni, joten tulin kysymään neuvoa. Olisihan tuossa stickyinä vinkkejä ja neuvoja, mutta kenties joku kokeneempi voisi tehdä minulle oman "ohjelman".

Olen noin 175 senttinen ja 63 kiloinen 16-vuotias poika/nuorimies. En todellakaan ole mitenkään vahva, mutten tule ikinä olemaankaan jollen tartu härkää sarvista ja ala punttailemaan. :)

Olen käynyt kuukauden salilla noin 3 kertaa viikossa, ja tehnyt varmasti aivan väärin kaiken mahdollisen.

Onko vinkkejä millaista ruokavaliota minun kannattaa noudattaa? Millaista palautusjuomaa minun kannattaisi hankkia? Mitä minun pitäisi siellä salilla sitten tehdä?

Sori että sanon näin, mutta tämä on tosiaan turha homosteluthreadi eikä mitään muuta. Sticky-ketjut ovat aloittelijallekin sopivia ohjelmia pullollaan ja niistä mikä tahansa on parempi kuin jonkun viidessä minuutissa varta vasten sinulle turaama.

Syömisasiaakin nuo stickyt ovat täynnänsä. Jos ei motivaatio riitä lukemiseen, niin kukaan ei niitä asioita pysty yhteen lauseeseen sulle tiivistämään.

Vaikkapa g6 ja laske oikeesti syömiset, siinä on ainoot vinkit mitkä tarvit, ei mitään gomadeja. Kaikki sanoo että syö kun hevonen, mutta niin ei yleensä ole. Laskelaskelaske

Vaikkapa g6 ja laske oikeesti syömiset, siinä on ainoot vinkit mitkä tarvit, ei mitään gomadeja. Kaikki sanoo että syö kun hevonen, mutta niin ei yleensä ole. Laskelaskelaske

Kyllä sitä alussa pääsee pitkälle kun äidin sapuskoja hyvillä mielin syö. Myöhemmin sitten 'tosipunttausta'.