Ohhoh! Radiolinja repäisi!

vaik se kymmenen euroo ei kovinkaa iso hyvitys ole (tai no onhan se opiskelijalle ihan jees)mut on se silti ihan hyvä juttu et uskollisiakin asiakkaita muistetaan/kiitetään eikä pelkästään uusia...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itsekin olen joskus miettinyt, että millähän arpasysteemillä radiolinja vakioasiakkaitaan kiittää, kun olen myös ollut monta vuotta vakkari ja kertaakaan ei oo kiitelty........... :itku:

Mutta jospa vaikka tänää ottaisin hyvitystä klo 20 alkaen... :hyper:

Mikä muuten on tän hetken halvin liittymä? Jos ei lasketa avajaistarjouksia, niin esim halvin kk-maksu ja halvimmat puhelut liittymään katsomatta? Onko se se Saunalahti? Näin jostain kuulin...

Muutama päivä sitten oli Iltasanomissa tai Iltalehdessä vertailu noista kännyliittymistä. Ainakin Tele2 kehuttiin halvaksi, jos en väärin muista...

Heh, on kyllä rätinälinjan verkko totaalisen jumissa 20-21. Mietin vain niitä parkoja, joilla on oikeasti jotain kiirellistä asiaa!! Esim. joillakin firmoilla on päivystys radiolinjan liittymässä........

Kuningasankka sanoi:
Propsit Rätinälle! :worship:

Hehe. :nolo: Oon ostanut kännykän aina väärään aikaan eli kerran esimerkiksi myyjä sanoi että ei oo tulossa mitään kamppanjaa lähi aikoina, no arvasitte oikein, parin viikon sisällä olis jo saanut tuplasti enemmän puheaikaa ja muita kivoja kylkiäisiä uudesta liittymästä...

:kuola:

Wintikka sanoi:
Heh, on kyllä rätinälinjan verkko totaalisen jumissa 20-21.
Radiolinja itse väittää, ettei verkon toiminnassa ole ollut mitään poikkeavaa tuon tarjouksen aikoihin. Aamulehdessä oli tänään juttu, jossa "verkko varattu"-viestistä kysyttiin asiakaspalvelun johtajalta.

Seuraavanlaisesti Radiolinjan edustaja kommentoi:
-Ei pidä yleistää, jos jollakin yksittäisellä asiakkaalla on ollut jotain ongelmia. Me seuraamme verkon toimintaa jatkuvasti ja vikatilanteet korjataan. Mitään normaalista poikkeavaa tilannetta ei ole ollut.
Outoa, että niin monilla oli samaan aikaan yksittäisä ongelmia, jotka eivät liittyneet mitenkään toisiinsa.

Ei kait tuollaisesta alesta kuitenkaan ole mitään hyötyä, sillä minä käytän puhelinta silloin kun on tarvis, enkä venttaile klo 20 asti. Mutta tässä tulee ilmainen vinkki, jolla säästää RL:n liittymissä ½ vuoden kuukausimaksut: soita RL:lle ja irtisano liittymäsi ja hyvin helposti tarjoavat sielä puoleksi vuodeksi kuukausimaksu-vapaata, jotta liittymä säilytettäisiin.

Nim.merk: Testannut ja alen saanut

Ei tuossa verkon toiminnassa tarvitse välttämättä mitään ongelmaa ollakaan, jos verkko on tukossa. Verkon kapasiteetti on kuitenkin rajallinen. Yksi tukiasema pystyy välittämään noin 20 - 30 puhelua kerrallaan, joten kyllä sen verkon tukkoon saa, varsinkin tiheään asutulla alueella, jossa on paljon RL:n asiakkaita soittamassa näitä ilmaisia puheluita.(monesti myös uusivuosi on sellainen päivä jolloin verkko on kovilla suuren yhtäaikaisen liikenteen takia) Se mitä verkko kestää, riippuu sitten tukiasemien tiheydestä ja siitä ,mikä on näiden tukiasemien siirtokapasiteetti. Itsellä ei tosin ole RL:n liittymää että pääsisi testaamaan ja osaltaan tukkimaan verkkoa..

tuliko muille viestiä tarjouksesta? mulle ei tullut, mutta kai voimassa silti?! ja kauankohan, ei näy enää mainosta RL.n nettisivuilla? Sen tiedän että se ei ole voimassa prepaid liittymiin soittaessa, sillä siitä vastapuoli saa etua....

Jep, ei se kauan kestänyt.

"Radiolinja keskeyttää 24.3 aloitetun ilmaisia puheluita tarjoavan Happy Hour- kampanjan verkon toiminnan turvaamiseksi. Keskeytys astuu voimaan heti. Lähettäjä: Asiakaspalvelu"

Heh, eipä ollut yllätys! On varmaan tullut valituksia ihmisiltä, kun ei voi soittaa 20-21 välillä..........

Wintikka sanoi:
Heh, eipä ollut yllätys! On varmaan tullut valituksia ihmisiltä, kun ei voi soittaa 20-21 välillä..........

No onneksi sentään ymmärsivät tuon. Lähti nimittäin täältäkin vähän kitkerää palautetta kun ei mihinkään pystynyt juuri tuolloin soittamaan. Ei nyt maailmoja mullistava juttu tässä tapauksessa, mutta kyllä se kyrsii kun olisi siitä puhelusta ollut valmis maksamaankin. Jengi vaan vetää mielissään ryhmäpuheluita vain sen takia kun se on ilmaista.

Mitähän helvettiä ne yleensä on ajatellut tuolla radiolinjalla tuon kampanjan kanssa? Eihän tämä nyt oikeasti voinut tulla kenellekään yllätyksenä. Ei mitään järkeä. Yhdenkään tarjouksen perässä en ole liittymää lähtenyt vuosiin vaihtamaan, mutta tämä oli ensimmäinen, joka sai tuota miettimään. Sinänsä koomista, että tässä tarjouksessa olin jo valmiiksi "hyötymässä".

Muutenkin tuo kilpailu on aivan typerää. Jos oikeasti haluttaisiin palkita vanhat asiakkaat ja varmistaa pitemmät asiakassuhteet niin itse toteuttaisin sen seuraavalla tavalla (operaattoreiden edustajat saavat vapaasti kopioida ja palkita tarvittaessa allekirjoittaneen kultaisella kädenpuristuksella eikä suihkulla kuten tällä tarjouksella):

1. Asiakkaat voidaan edelleen houkutella ottamaan liittymä puheaikatarjouksella, villapaidoilla, vinyylipainoilla, life-size :david: -nukeilla tai millä tahansa muulla kulutushyödykkeellä.

2. N-vuoden asiakassuhteen jälkeen puheluhinnoista saa prosentuaalisen alennuksen tai vaihtoehtoisesti vakuutuksista tutun bonusjärjestelmän tyyppinen ratkaisu eli alennusprosentteja alkaa saamaan vaikka 2-vuoden asiakassuhteen jälkeen ja niitä saa sitten tiettyyn prosenttiin asti. Matemaatikot, filosofit, teologit, astrologit ja sammakkoprofessorit laskekoon ideaalin prosenttiosuuden.

Tällä tavalla asiakkaana pysyminen kannattaisi, koska eihän tuo jatkuva liittymän vaihtaminen ja asiakkaiden juokseminen operaattorilta toiselle voi olla oikeasti pitkällä aikavälillä kannattavaa. Olen puhunut.

Joo viesti tuli palvelun lopettamisesta. Kävin vähän lähettämässä "PALAUTETTA" Radiolinjalle. Siellä Radiolinjalla on varmaan kunnon jämä mainosmiehiä töissä kun eivät ole tainneet tajuta, että tallanen kampanja varmaan kuormittaa verkkoa aika paljon klo 20-21 välillä...

Hmm. Meikä on kyllä todella pettynyt tuohon palvelun keskeyttämiseen. Oli ihan mukava bonus toi, et sai soittaa ilmaiseksi. Nyt ei ole sitäkään. Liittymä lähteepi vaihtoon.

Saatana kerenny yhtään ilmasta puhelua soittaa. Saavat kyllä keksiä jonkun uuden asiakkaiden perseennuolentakampanjan, semmosen missä ei verkko mene tukkoon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom