Ohhoh! Radiolinja repäisi!

Juuri kun minä olin radiolinjan uskollisena pitkäaikasena asiakkaana vaihtamassa liittymää, niin tulee tekstiviesti, että "Puhelut kaikkiin liittymiin klo 20-21 joka päivä 0 € minuutti!". Niin sitä pitää! :) Kerrankin huomioidaan myös vanhat asiakkaat, eikä aina vaan niitä biljoonien eerojen puhe-etuja uusille asiakkaille, jotka sitten lopulta vanhat asiakkaat maksavat puhelujen hinnoissa. Propsit Rätinälle! :worship:

Lisätietoa tästä:

Edit: niin ja voimassa huhtikuun loppuun

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yritän tässä soittaa soneralla radiolinjan liittymään, niin ei tunnu olevan mitään mahista päästä läpi, mites muilla, onko verkko useemmallakin suunnalla tukossa?

Kyllä täällä Tampereellakin oli linjat tukossa, kun yritti muualle soittaa. "Verkko varattu", tuli useasti, mutta kyllä muutamalla yrityksellä pääsi läpi. Kyllä tollasta tukkeutumista vähän sopi odottaakin, on se rätinä vaan aika yleinen vieläkin.

Sinänsä hieno homma, mutta toi verkon tukkeutuminen kyrpii. Sama juttu kun yritää lähettää sunnuntaisin Soneraan viestiä. Vituttaa vähän kun saattaa joskus olla ihan oikeaakin asiaa ja siellä sitten jotkut pitää jotain puhelua tunnin auki ihan vaan koska se on ilmaista :wall:

"jotkut pitää jotain puhelua tunnin auki ihan vaan koska se on ilmaista"

Tuo systeemi kuulostaa lähinnä hyvältä mainoskikalta. Varmistaisivat myös että homma toimii. Nyt kun verkko on tukossa tunnin verran, niin kampanjasta mitään tietämättömällä saattaisi olla oikeasti jotain tärkeääkin asiaa kahdeksan ja yhdeksän välillä! :wall:

Mikähän mahtaa muuten olla RL:n verkkokapasiteetti? Kuinka monta käyttäjää yhtä aikaa ja miten pienellä alueella? Onko se kenties tukiasemakohtainen määrä, kellään parempaa tietoa?

mulle tuli radiolinjalta kirje jossa kiitettii uskollisesta asiakkuudesta.kirjees oli lipuke jolla sai 10 € ilmast puhe aikaa.hoitu myös ku soitti tiettyyn numeroon, ni sai ton puheaika hyvityksen.

ryökäle sanoi:
mulle tuli radiolinjalta kirje jossa kiitettii uskollisesta asiakkuudesta.kirjees oli lipuke jolla sai 10 € ilmast puhe aikaa.hoitu myös ku soitti tiettyyn numeroon, ni sai ton puheaika hyvityksen.

Miksei mulle ole tullut tollaista vaikka oon ollut asiakas jo seitsemän vuotta :itku:

Mun radiolinjan asiakkuus päättyi tammikuussa, kun soneralla oli jatkuvasti noita viikonloppua tarjouksia ja lupasitvat vielä 150€ puheaikaa ja sykemittarin! :worship:

Jippiaijee :jahas: nyt pitääkin ruveta soittelemaan vaikka asiaa ei olisikaan, kun on kerta ILMAISTA OMG!!!:cool::jeejee:!!1

ryökäle sanoi:

Vuodesta 1998 asti ollu radiolinjan asiakas ja tänään heiltä tulikin kirje.
Lasku nimittäin. :curs:

Sikäli ihan helvetin sama tuo 10€, mutta jos nyt tuollaisia symbolisia lahjoja ruvetaan lähettelemään, niin vois tehdä sen tasapuolisesti.

Joskus oli tarjous Radiolinjalta, että liittymän avaaja saa vuoden ajan soitella yhteen Radiolinjan liittymään ilmaiseksi puheluita 24/7. Ihan kätevä, harmi vain että muijalla on Sonera..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom