oheus :)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sotis
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mitenkäs tuon dieetin kanssa.
kun olen tässä pohtinut, että voisi kesällä rasvakerrosta pudottaa, mutta pelkään, että jos paino ja rasvakerros putoaa, niin ohenen ja pienin niin vitusti, hirveeksi tikuksi.
koska tuota lihasta ei niin kovin paljoa vielä siis ole.
eli miten on, jos rasvakerrosta pudottaa, niin näkyykö se järkyttävänä oheutena, vaiko vain siinä, että lihakset näkyy selvemmin?

tjsp.

No kai se riippuu siitä jos siellä alla on lihaksia tai vaan luita ? :) Jos edes pitää tommosta kysyä syö vaan kunnolla ja kasvata lihaksia niin että lihas/rasva suhde paranee ;)

Onhan tuo selvä että kyllä "pienenee", etenkin jos sitä lihasta ei hirveesti ole rasvan määrään nähden.

Niinku Hulkki joskus heitti, kuka tahansa on iso collegepusero päällä ja +20% rasvoilla...

Mut se onkin sitten jokaisen oma valinta, mä olen henk koht mieluummin hoikka vaatteet päällä ja timmi ilman niitä. Enkä myöskään miellä näitä "jönssejä" välttämättä isoiksi, ehkä mieluummin lihaviksi..

Jos ei ole paljon lihaa, niin kaikki riippuu ihan siitä miten ajattelee asiaa.

Positiivisen ajattelun malli:
- Älä laihduta = Näytät suhteellisen isolta vaatteet päällä.
- Laihdutat = Sixpack ja muut lihakset alkaa erottumaan.

Negatiivisen ajattelun malli:
- Älä laihduta = Näytät läskiltä kesällä, kun on vähemmän vaatetta.
- Laihdutat = Näytät ihan tikulta, jos ei ole läskiä eikä lihaksia.

:)

Kaikki riippuu siitä miltä itse haluat näyttää. Itse en halua dietata kunnolla, ennen kuin on "sopiva" lihasmassa kerätty. Eli salkkareiden Kentsu lookki ei juuri miellytä, vaikka kaveri on kyllä tiukka ja lihaksetkin näkyy :)

Monet kehonrakentajatkin (alle 80kg sarjoissa) näyttää pieniltä vaatteet päällä.

Treenattu olemus on kuitenkin muutakin kuin pelkkää massaa. Vahva selkä ja hartialinja parantaa ryhtiä, ja se näyttää hienolta myös vaatteet päällä.

Hämmer sanoi:
Monet kehonrakentajatkin (alle 80kg sarjoissa) näyttää pieniltä vaatteet päällä.

Treenattu olemus on kuitenkin muutakin kuin pelkkää massaa. Vahva selkä ja hartialinja parantaa ryhtiä, ja se näyttää hienolta myös vaatteet päällä.

Totta, mutta myös käyttämäsi vaatteet vaikuttavat todella paljon. Ihan normaalit t-paidat ei välttämättä näytä miltään, mutta sitten taas jotkut esim. Gaspin paidat on ihan erinäköisiä päällä.

Ja toki on suuri merkitys myös rasvan määrällä. Kireä kaveri näyttää tietysti pienemmältä kun rasvaisempi jos vaatteita on reilummin päällä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom