Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
….tai töissä, Kallion ulkopuolella, kaukana isin lompakolta, oman kuplan ulkopuolella, urheilemassa, sellaisissa paskastanioissa, joita ihailevat, …. Lista on loputon.No ei yllätä tämäkään. Ei tiedä vihreät nuoret yhtään mitään asiasta josta on kyse. Liekkö koskaan käyneet edes metsässä nämä vihreät nuoret, saati sit rajavyöhykkeellä
Kaksi sanaa, yksi nimi.Vihreät ovat minusta joskus olleet luontoa arvostavia ja suojelevia, mutta nykyään ei taida enää olla olemassakaan "vihreä vihreitä". Muut asiat ovat ajaneet ohi jo aikoja sitten.
Olen tavannut, olin tosin sen verran vauva ettei mitään muistikuvaa. Ei kuulemma suostunut nukkumaan sisällä, telttaan meni pihalle.Kaksi sanaa, yksi nimi.
Pentti Linkola
Kaksi sanaa, yksi nimi.
Pentti Linkola
Ei niitä varmaan puolustusvoimat rauhan aikana mustikkamettään asetteliskaan. Ja kaikki (harjoitusversiot) kerättiin tottakai siirtyessä mukaan silloin ysärilläki, ku rajasissiksi reenasin. Ei niitä sivistynyt valtio suinpäin kylvä sinne tänne, milläs sitte seuraavan lepopaikan suojaat, jos jätit välineet edelliseen.
Niin. Siis. Pakaran olemassa tai olemattomissa olon pystyy säädösten mukaan päättämään vain offarin tuomaristo. Kaikki valtuutettuja toimitsijoita.Olen tässä ollut korkeanpaikan leirillä treenaamassa pakaraa ja tullut siihen tulokseen, että minulla ei ole sellaista. Palataan siis asiaan syssymmällä.
Sitä ennen vähän jotain junppaa sitä varten.
Noiden kauhutarinoissahan Suomi kylvää miinoja heti itärajan täydeltä, jonka jälkeen Venäjä pakottaa kolmansien maiden siirtolaisia räjähtämään suomalaisten kuolemankentille.Ei niitä varmaan puolustusvoimat rauhan aikana mustikkamettään asetteliskaan.