Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%
Vuoden eka käynti leffateatterissa suoritettu ja todettu, että Suomessakin tehdään vielä edes satunnaisesti hyviä leffoja. Meno rainassa oli aika lailla offarin perjantai-illan tasoa eli sopii mainostaa täälläkin.

View: https://youtu.be/7YZZAthIVvo?si=y3a8t0ORFFxu1Xko

Luullakseni genre samaa kuin Pussikaljaelokuva vaan tämän arvostelun perusteella katsottavampi. Oli meinaan yksi järjettömimpiä rainoja joihin on tullut aikaa kulutettua.

Hyvinkin saatan osallistua seuraavaan kollektiiviseen lukemiseen. Kirjan valinnassa luotan enemmistön päätökseen.
Tietty ameriikan Playboy 1985-1999 kuuluu lukemistoon. Sen parempaa pisnistietoa ei saa muualta, ja kuvat kaupan päälle.

Onko muuten kukaan lukenut Märta Tikkasen ’Miestä ei voi raiskata’?

Meinaan kun ton luki varhaisteininä, niin huh.

Hitto kun ei ole silloin 40+v sitten alkanut pitämään jotain pientä omaa arviointia lukemistaan kirjoista.

Koko ikäni inttiaikaa laskematta olen lukenut keskimäärin 2-4 kirjaa viikossa. Jos nyt aloittaa laskemisen vaikka siitä 10v iästä, niin 45v aikana tulee aika monta kirjaa :giggle:

Luullakseni genre samaa kuin Pussikaljaelokuva vaan tämän arvostelun perusteella katsottavampi. Oli meinaan yksi järjettömimpiä rainoja joihin on tullut aikaa kulutettua.

Useimmat ryyppäämiskomediathan ovat aivan helvetin väsyneitä ja mielikuvituksettomia. Tämä 100 litraa sahtia ei vaan nauratti useampaan kertaan oikeasti.

"Arkista pokkaa taas osoitti se, joka keksi kääntää puhelimen kameran kohti omaa naamaa ja postata kasvonsa internetiin koko maailman iloksi. Totta kai he haluavat katsella sitä, onhan se minun naamani."
Joonas Konstig, Yle.fi

Omassa FB:ssa enemmistö kuvista on tietysti kissoista. Ne ovat aina kuvauksellisia ja tekevät kaikkea hauskaa (esim nukkuvat) tai söpöä. Sitten on jotain maisema-, tapahtuma- ja kukkakuvia tai olen halunnut ikuistaa erityisen onnistuneen leipomuksen. Missään nimessä näihin ei tällätä omaa naamaa pilaamaan kaunista näkyä! Koska lukemani mukaan täydellinen somekuvasto aiheuttaa toisissa ahdistusta, niin mukana on myös kuvia arjen kaaoksesta kotona, kun kaikki ei olekaan aivan tiptop. Oma naama esiintyy muutaman kerran vuodessa. Tämä lienee vähentyy entisestään sitä mukaa, kun ruumiillinen rupsahdus etenee.

Silloin ennen wanhaan kukaan ei itse ottanut oikealla kameralla kuvia itsestään. Joskus näkee jopa linja-autossa, kun nuoriso ottaa selfieitä matkan aikana. Minulla ei pokka riittäisi julkiseen poseeraukseen.

Mä ymmärrän ehkä noi jotkut snäppi selfiet (en omista snäppiä) kavereille tjs, mutta "meidänkin" salilla näkee nykyään entistä useammin kun naiset (jostain syystä lähes 75% osuudella) vetää yhtäkkiä itsensä sieltä XXL paidan alta puoli alastomaksi, virittää kameran ja tekee kaksi vinopenkkipunnerrusta, äkkiä XXL paita takas päälle ja tarkistamaan tuliko hyvä kuva. Toista tarvittaessa. Näitä sitten toki IG laitellaan ja täytyy nyt kuitenkin mainita että isoin osa näin tekevistä meidän salilla on ns. suomen tai kansainvälistä uraa tekeviä fitness mimmejä, ja heillä saattaa olla jonkin sortin somevastuu sponsoreille, en tiedä miten noi hommat toimii.

Anyways siis asia ei mua haittaa enkä jätä omia treenejä tekemättä tai hypi väistelemässä kameroita, mutta ei tosiaan julkinen poseeraus istu omaan persoonaan, mutta ehkä siitä syystä mulla ei ole seuraajia, eikä juuri mitään kuvattavan arvoistakaan. Se päivä kun joku maksaisi mulle siitä touhusta niin kai sitä pitäisi vain alkaa tekemään.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Pakkis mainosti hulluna graveleita. Mikä ihan ok kun niitä kyttäilee.

Mutta mitä aktuaalista vittua nyt!?!?:
1743487385554.webp

Aloin googlettaa naisten pikkuhousuja..

Vokotin elämänkerrassa käsiteltäneen noin 70 sivun verran mecen rarion operointia talviolosuhteissa.

Tä!

älkää tehkö siitä taidetta, virtanapusta sähköt pois kun talvi koiitta ja kun kevät, napista päälle

ei se vaadi kun kaksi käden liikettä päär vuosi

Vool pihalle. Metso tilalle. Tiistaita mennään ja perjantain olutkassaan tarttee massia. Ja KultaRollenki tartteis.

Liitteet

• Screenshot_20250401_122803_Nordnet.webp
    Screenshot_20250401_122803_Nordnet.webp
    30,5 KB · Katsottu: 19
  • Screenshot_20250401_122826_Nordnet.webp
    Screenshot_20250401_122826_Nordnet.webp
    25,9 KB · Katsottu: 20

Suositut

Back
Ylös Bottom