Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Asiallinen käytävä ja portaikko. #virkamatkalla

IMG_5972.webp
IMG_5975.webp

Minun ei tee mieli mitää, mutta Minua jännittää

on jännittänyt jo useamman viikon

nimittäin: tänä keväänä suoritan ensimmäistä kertaa tuotteelle kevätkäynnistyksen enkä vielä siis ole tullut tutuksi tuotteen kanssa tuolta osin

onko aiheetonta jännitystä? @Xtreme
onko mitään suositeltuja kommervenkkejä joita tehdä, esinm. pyörittää bensanpaineet kahtesti ennen tarttia?
ommeinaa ensimmäinen kevättartti ruiskuveheellä, tähän asti onely kaasutinmoottoria sahaillut, ja sehän lähti kuin Suven akun osai oikeat toimintatavat mm. sahata etellisenä päivänä kaasarit täyteen ja sitten vielä yöksi akku lataukseen ja ennen virallista tarttia lämmittää kaasarit sisätilanlämmittimellä
Jos on säilöntäaineet (tai ainakin 98) tankissa ja akkua ladattu, en jännittelisi turhia 👍

Jos on säilöntäaineet (tai ainakin 98) tankissa ja akkua ladattu, en jännittelisi turhia 👍

ikinä en ole E10 tuotetta mihinkään omaan vehkeeseen tankannut

&forten punaista on törkeästi ylimitoitetusti, eli koko pullo piripinnalliseen tankilliseen

Pakkis tarjoaa kyl nyt laatu mainoksia bannerissa, huutaako mikään kovempaa white trash douchebag kuin tälläinen. Ja kyllä olen pakkis bodari ja itsellänikin on hopeinen telakoru jossain mutta se on vielä ns siistin kokoinen/paksuinen.

muoks : Pakkikselta kyl huomaa aina mitä on googletellut. Itse siis tarkastelin hopean hintakehitystä ETF ostoa varten.

1742972528727.webp

3 kpl Supermass Nutrition PRO BURN

Vahva rasvanpolttaja kapselimuodossa

-40%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom