Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
...mut haluan tämmösen. Ihan vaan koska näyttää niin typerältä.

Erinomaisessa sarjassa "Maanalainen armeija iskee jälkeen" luutnantti Gruber ajeli tyylikkäästi jollakin tuollaisella.
Screenshot_20250324_204015_Samsung Internet.webp

Mitäs viddua, toimistotyöaika melkein jo alkanut ja ei viestin viestiä. Tissi-tiistai nyt on tietysti vain kaukainen muisto, mutta edes lihavan olon tai kahvinjuonnin päivityksiä ei ole.

3 kpl Supermass Nutrition PRO BURN

Vahva rasvanpolttaja kapselimuodossa

-40%
Kauhean tehokkaana tässä joutunut olemaan koko aamun. Kiire hoitaa päivän työt pois alta mahdollisimman aikaisten.
Kirjataan pöytäkirjaan, että ladulta tarttui kaameat roskat suksenpohjiin eilen. Novo Nordis edelleen tarkkailuluokalla ja ei oikein esitä potilas toipumisen merkkejä.
Intian ETF karkasi ja se harmittaa.

Viimeksi muokattu:
Olen ollut jo 7 päivää toimistolla ja alkaisihan tuo tuntua, että joku ulkomaan seikkailu olisi kiva. HeHe. Alle 5 numeroisella kk palkalla ei töissäkäynnissä juuri järkeä ole. Jos nyt ei muutenkaan.

Olen ollut jo 7 päivää toimistolla ja alkaisihan tuo tuntua, että joku ulkomaan seikkailu olisi kiva. HeHe. Alle 5 numeroisella kk palkalla ei töissäkäynnissä juuri järkeä ole. Jos nyt ei muutenkaan.

En olis itte mistään palkasta 7 päivää toimistolla. Haluun iltapäivät olla kotona ja viikonloput vapaalla. Oonki vanha käyrä jo.

En olis itte mistään palkasta 7 päivää toimistolla. Haluun iltapäivät olla kotona ja viikonloput vapaalla. Oonki vanha käyrä jo.

onnekis ette ole ryhtynyt yrittäjäksi

onnekis Minulle jo koilussa opetettiin, että älkää ikinä ryhtykö

sama opettaja opetti, että älkää ikinä myykö itseänne niin halvalla että ottaisitte jonkun etukortin

en ole ottanut!
en ole yrittänyt!

onnekis ette ole ryhtynyt yrittäjäksi

onnekis Minulle jo koilussa opetettiin, että älkää ikinä ryhtykö

Tuo johtuu vaan ahneudesta tai huonosta yrittämisestä.

Tai huutamisesta. Läheinen yrittäjä huutaa että paljon on hommia. Oikeesti asuu talvet lämpimässä lomaillen ja reenaillen, kevät ja syks töitä. Eihän tuota kannata mainostaa, että helppoa on. Muuten tulis kilpailijoita.

Vähänku opettajat. Huutaa että ei oo kesällä kahta kuukautta lomaa ja hommia on. Oikeesti 2kk lomaa ja samat kurssit ja oppimateriaalit niin ei tarvi valmistella mitään. Senkun pitää sen 3-4h oppituntia per arkipäivä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom