Pari vanhaa sanontaa.Kyllä työnteko on ihmisen parasta aikaa!
#elakkeella
Köyhälle:
Työ, sarja nälän aiheuttamia pakkoliikkeitä.
Meille normaaleille aktiivisille ihmisille:
Työ haittaa harrastuksia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pari vanhaa sanontaa.Kyllä työnteko on ihmisen parasta aikaa!
#elakkeella
Ainii, tsek.Pitkähkösti, tänään parturiin ennen saunaa.
katso liitettä 270535
”Kiinalainen ruoka” on yhtä hyvä yleistys kuin ”länsimaalainen ruoka”. Tai ehkä huonompi, koska kiinalaisessa safkassa on aivan järjetön kirjo.Ei kyllä pysty kiinalaiseen ruokaan. Joka aterian lisukkeena pitäis tulla levy rennietä, on melkosen rasvasta tavaraa yleensä.
Korvatulpat auttavat tuohon ainakin jonkin verran.Ai niin, tiedättekö fiiliksen, kun sikana väsyttää, mutta puolisolla kunnon flunssa = nokka täysin tukossa. Nuku nyt sitten tässä melussa.![]()
![]()
No jos nyt karkeasti puhuiskin länsimaisesta ruoasta ja kiinalaisesta ruoasta, niin minusta länsimainen tai eurooppalainen ruokavalio on harvoin yhtä öljystä kiiltävä kasviksia myöden kun annoksen saa eteensä. Toki molemmista löytyy poikkeuksia, mutta tämmöinen mielikuva mulle on syntynyt.”Kiinalainen ruoka” on yhtä hyvä yleistys kuin ”länsimaalainen ruoka”. Tai ehkä huonompi, koska kiinalaisessa safkassa on aivan järjetön kirjo.
Se Woltin kiinalainen ei varmaan kovin monen kiinalaisen mielestä ole ruokaa
Aromivahvenne ja uppopaistettu kananpala tietty närästää.
Muoks. Tää ei mitenkään Vir’iä koskien, tuo vaan tuppaa olemaan se meidän kiinalaisruokatarjonta.
Mutta tänään on kevätpäiväntasaus, eli sen kunniaksi kyllä voisi kuvan ottaa...Aamulla heräsin ja olin hetken että jes on perjantai, olin jo ottamassa kuvaa todisteeksi että kevättä rinnoissa.. mutta sitten havahduin todellisuuteen että olikin vasta torstai
Mutta tänään on kevätpäiväntasaus, eli sen kunniaksi kyllä voisi kuvan ottaa...
Kesä tulossa ja kaikkee.
Ei sellasta ole, tänään on -tasaus.Onko huomenna kevätpäivänseisaus?