Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Olipa äkäisen kuuloinen täti terv.keskuksen ajanvarauksessa 😮 Ehkä hänen tehtävänsä on pelotella kaikki luulosairaat ja turhan vinkujat pois lääkärijonosta.

Onneksi Sylvillä on kokemusta tiukoista tilanteista mm Kannakselta. Lkrille soittoajankin sain jo viikon päähän!

Kyllä perusterveydenhoito toimii vahvasti.

pitäiskö käydä hakemassa, pois?

ehkä Suven vielä tyyrään nykyisellä, mutta ensi talveksi jos hankkiutuisi ketjuista eroon

pitäiskö käydä hakemassa, pois?

Nexus 8 järkyttävä vaihteisto.
Käy ajamassa.
Nelosvaihteella luulisi, että on rikki. Kaikki planeettapyörästöt käytössä ja hyötysuhde jotain alle 80% (vai oliko jopa vain 60%, ei löydy lukuja nyt)

Viimeksi muokattu:
Uuteen versioon kuitenkin ilmeisesti vähän parantunut.
Mulla oli yhdessä pyörässä tuo vanhan mallin Nexus 8 (8R31).

1742382938111.webp

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Pfuffuf. Eilen koulutusta 8.30-15.00 ja 19-23. :eek: Yövuoro ihan vapaaehtoishommaa ja vähän tässä kysyn itseltäni, että why oh why. Nyt silmäluomi painaa ja pitäisi muka treenit jaksaa painaa tänään.

Olen alkanut #ajankuluksi käymään läpi vanhoja (wanhoja) digivalokuvia, kun kuvankäsittelyohjelmat on parantuneet, ehkä omat käsittelytaidot on muka vähän parantuneet (eijjole).. Muuten hyvä, mutta ne kuvat on edelleen aiwa paccoja.

Kun aika on vähissä:

0700 - 1700 päivätyö oheisharjoitteineen
1700 - 1900 taloyhtiön hallituksen kokous
1900 - 2030 popupin kokous
2145 -> keikka
0000 -> Tapparan peli nauhalta

Olen alkanut #ajankuluksi käymään läpi vanhoja (wanhoja) digivalokuvia, kun kuvankäsittelyohjelmat on parantuneet, ehkä omat käsittelytaidot on muka vähän parantuneet (eijjole).. Muuten hyvä, mutta ne kuvat on edelleen aiwa paccoja.
Mutta löytyyhän täältä suosikki matkakuvani, shanghailaisen lähiökaupan lihatiskistä.

IMG_0252.webp

Suositut

Back
Ylös Bottom