Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Riippuu Hiitsiikkerin tilanteen edistymisestä. Tiedustelu epäilee, että hän viestittelee edelleen panttivankina, mutta valvottuna voi käyttää vain kiertoilmaisuja. Taktiikkapalaveri on tulossa lähipäivinä.

Special Operation Unit of Offari.
Kyllä täällä on tilanne ihan hallinnassa.

Onkos muuten @TJJ käynyt Porsche Clubin tapahtumissa? Kun näköjään elokuussa olisi useamman päivän setti.

Niin kannattaako tuolla käydä? Tai oikeastaan itseäni enemmän mietityttää, että kehtaako sähköisellä edes osallistua.
Olen käynyt lähinnä ratapäivillä. Ennen koronajuttuja järjestettiin melkein vuosittain reissuja nurburgringille ja usein spa:han samalla reissulla ja niillä tapasin käydä. Noilla elokuun festivaleilla en ole koskaan käynyt. Kyllähän tilaisuuksista otetuista kuvista näkee, että suuri osa on 2 ovista autoa, mutta on siellä 4/5 ovisia joka sorttia mukana.

On hoidon laatu ja intensiivisyyskin vähän eri tasolla kuin mitä tuon ikäiselle keuhkokuumepotilaalle yleensä annetaan. Jos olisi normaalipotilaan tavoin vain annettu antibiootit ja toivottu ihmettä, niin sinnittely olisi loppunut jo ajat sitten.
Tietenkin sitten voidaan alkaa spekuloimaan (tietämättä mitään todellisuudesta) onko maximimäärä aina laadukasta/parempaa hoitoa? Ja ei, minulla ei ole siihen oikeaa vastausta enkä usko että kenelläkään on.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Tietenkin sitten voidaan alkaa spekuloimaan (tietämättä mitään todellisuudesta) onko maximimäärä aina laadukasta/parempaa hoitoa? Ja ei, minulla ei ole siihen oikeaa vastausta enkä usko että kenelläkään on.

Huonoa rahankäyttöä se ainakin on.

Ja normaalissa terveydenhoidossa joudutaan väistämättä miettimään myös eri hoitojen kustannus-/hyötysuhdetta. Yhdeksänkymppisten potilaiden intensiivihoito on sillä asteikolla aika pohjalla.

Huonoa rahankäyttöä se ainakin on.

Ja normaalissa terveydenhoidossa joudutaan väistämättä miettimään myös eri hoitojen kustannus-/hyötysuhdetta. Yhdeksänkymppisten potilaiden intensiivihoito on sillä asteikolla aika pohjalla.
Vaikka ei mietittäisi rahaakaan.

Montako kertaa paaviparan pitää joutua hengityskoneeseen ennenkuin voidaan sanoa että antaa paavin mennä kotiin? Ja ei, minä en edelleenkään tiedä vastausta, kunhan pistän ihmisiä miettimään (#hyiyök).

Varmaan seuraava käppänä jo vatikaanissa kattelee hengityskoneen töpseliä vähän sillä silmällä, että ei tarvis edes kovaa potkaista niin pääsis mahdollisesti ite vähän parempiin kaapuihin edustamaan sen jälkeen.

Vaikka ei mietittäisi rahaakaan.

Montako kertaa paaviparan pitää joutua hengityskoneeseen ennenkuin voidaan sanoa että antaa paavin mennä kotiin? Ja ei, minä en edelleenkään tiedä vastausta, kunhan pistän ihmisiä miettimään (#hyiyök).
Samaa mieltä tohtorin kanssa vaikkei tiennytkään vastausta. Kyllä se pitäs olla immeisen ite päätettävissä kuin kauan letkutetaan ja sen takia se hoitotahto on kirjotettava, jos ei ole, niin tänään tai viimestään huomenna ja kerrottava sen olemassa olosta. Vai joku sen voi tehdä kantaan?

Suositut

Back
Ylös Bottom