Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Siellä täällä ketjuissa samaa itkua. Estoon vaan jos ei osaa lopettaa. Tässä ketjussa mennään posin kautta!
Täytyy tosiaan lopetella tähän ketjuun avautuminen. Menee jo vähän liian syvään päähän ja synkistelyksi. Voin perustaa oman ketjun, jos tahdotte :LOL: Tämä siis vitsillä, ei mun elämä/nämä turhat ongelmani niin mielenkiintoisia ole, luulisin näin.

Aika ajoissa tuli heräiltyä. Salille mentävä tekemään hauista ja penkkiä!

Oon tietoisesti vältellyt uutisten lukemista tällä viikolla ja aion kyllä jatkaa valitsemallani tiellä.
Sama! Valitettavasti ton porkkapään hourailuihun törmää joka paikassa 😡 Ei kertakaikkiaan voi käsittää, että tuosta maasta ei parempaa presidenttiä löydy. Isolta osalta aivan pelkkä vitsi koko jenkit.

Se on parempi tänään(kin) laittaa monojen nyörit sopivan tiukalle ja painua luonnonrauhaan hiihtelemään.

Oon tietoisesti vältellyt uutisten lukemista tällä viikolla ja aion kyllä jatkaa valitsemallani tiellä.

Hohhoi, kissavideoita mulle ❤️

Tämä on viisautta!

Sama! Valitettavasti ton porkkapään hourailuihun törmää joka paikassa 😡 Ei kertakaikkiaan voi käsittää, että tuosta maasta ei parempaa presidenttiä löydy. Isolta osalta aivan pelkkä vitsi koko jenkit.

Elämme outoja aikoja.
No, mutta koska offarilaisista itsestään löytyy runsaasti poikkeavuutta, niin jätetään vakavampien psykiatristen sairauksien ilmenemismuodot niiden seuraukset (koodinimi Orange) pois tästä ketjusta, niin kaikilla pysyy mukavahko mieli.

💛💙

Tänään yksi kehonhuoltotunti, ehkä maltillista shoppailua, kenties kahvilassa istuskelua. Säärikarvoille pitäisi tehdä jotain.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Turun murretta ei pysty kuuntelemaan :LOL:

Helsinki, Jyväskylä ja Tampere. Ja tottakai kaikki kivat pienet kesäkaupunkipitäjät jätskikiskoineen ja kesäkahviloineen.

Mulla oli armeijassa niin perse alikessu turusta että pilas koko murteen, melkein. Nykyinen emäntä on opiskellut Turussa ja ollaan siel piipahdettu monesti niin kyl tuohon nyt on tottunut (hänellä ei siis ole vahva murre mutta kun puhuu Turkulaisten kanssa niin se herää aina vähän henkiin)

Tulikin muuten mieleen palstan pärinäpojilta/miehiltä kysellä kun olen ajatellut tota prätkäkortin ajoa tuleva kesä, ja jostain syystä oon hyvin kiinnostunut sähkömoottoripyöristä, joko niillä on edustusta Suomessa ja mahtaako hinnat lähteä millaisista lukemista? Joo tiedän että murinaa ja analogista mittaria pitää olla, mutta kelpaisi kyllä tuollainen loppumaton hiljainen vetovoima mitä sporttisempia sähköautoja ajanut.

Onko sulla atooppinen iho? Tai jotain muuta atoopiaa?

Atooppiset sairaudet ovat lasten sairastamista kroonisista sairauksista yleisimpiä. Atoopikko reagoi muita herkemmin ympäristössä esiintyviin aineisiin (allergeeneihin), erityisesti niihin, jotka kulkeutuvat elimistöön hengitysilman tai ruoan mukana. Itse sana ”atopia” tarkoittaa perinnöllistä taipumusta tuottaa vasta-aineita (IgE-vastaaineita) lähiympäristön tavallisia aineita vastaan, kuten esimerkiksi huonepölyä, siitepölyä tai ruoka-aineita vastaan. Tämä on usein allergisten sairauksien kuten ruoka-aineallergian, heinänuhan (siitepölyallergia), allergisen astma ja atooppisen ihottuman (atooppinen ekseema, atooppinen dermatiitti) taustalla.”
Joskus ollut atopiaa, siis nyt pysynyt vuosia ilman oireita

Joo tiedän että murinaa ja analogista mittaria pitää olla, mutta kelpaisi kyllä tuollainen loppumaton hiljainen vetovoima mitä sporttisempia sähköautoja ajanut.
Jos et ole prätkällä ajanut, niin....miten sen sanois, vetovoima ei lopu normipyörästäkään ihan kovin helposti kun painoa eijjuuriole (toisin kuin allekirjoittaneella), mielestäni huono peruste sähköpyörälle veto/vääntö, koska sama löytyy jokaisesta vähänkään sporttisemmasta pyörästä. Katolleen ne menee enemmin kuin vääntö loppuu.

Suositut

Back
Ylös Bottom