Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Minun kenkälöytöni saapui.

IMG_7823.jpeg
Oh, suit you, madame.

Viimeksi muokattu:
On tää muuten taas tätä. Tulee loman aluksi kylpylään rentoutumaan ja sitten ei uni tule.

Kello soi klo 7, että ehtii aamiaiselle ennen laumaa. Parkkiruudut niin saatanan kapeita, että Macanin kyljessä skoda ihan liian lähellä.

Borta perseestä, men hemma bäst.

Mutta mikä oli se Macintosh laatikko siinä yhdessä kuvassa? Millaiset hirmulaitteet oikein chateau Kakesta löytyy?

Ja millaisia skobeja noilla syötetään?
Mäkkäriloota ei ole minun.

Roteleilla tullaan ajamaan Triangle Siganature Delta paria - ne on jo odottamassa. (Tällä hetkellä tässä olkkarissa Thetat).

914triangle.promo_.jpg

Kotiteatteri v4 tulossa myös.

Näistä varmaan lisää myöhemmin :).

Koska olen perusluonteeltani ahne sika, seuraavat veivit on kehittymässä. Toki, toki.
Saa nähdä päästäänkö milloin/koskaan korjaamaan satoa. Amgen on toistaiseksi pomppinut hyvin. Ja tämmöisellä nousevalla osakkeella on helpohko kikkailla. Ainut mikä harmittaa, niin panoskoot on mopoautoluokkaa. Henkinen kantti ei vaan riitä veivata kerrostalokämpän arvolla.

Liitteet

• Screenshot_20250208_065119_Nordnet.webp
    Screenshot_20250208_065119_Nordnet.webp
    29,5 KB · Katsottu: 15

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Minkäslaiset löylyt kiukaasta lähtee?
Tuo oli pöllitty kuva, oma päätevahvistin on vielä matkalla.
Tällä hetkellä sellainen hassu setuppi, että Rotelin etunen ja päätevahvistimena Yamahan integroitu.
Silti hyppy pelkästä Yamahasta tähän oli jo melkoinen. Tilaa on tehty päätevahvarille - tulee tuohon Yamahan paikalle.
Samalla tuli siirryttyä 5.1 —> 2.1 ja Denonin AV-kone odottaa laatikossa.

IMG-2486.jpg

Suosittelen kaikille päihteetöntä perjantai-iltaan ja aikaista nukkumaanmenoa. Säästyy rahanmenolta ja synninteolta.
Aamen sisko! Jaanpa koko ketjulle Herramme Sanaa, joka on aiheuttanut minulle paljon mietiskeltävää:

Älä tuhlaa voimaasi naisiin, älä jaa sitä kuninkaiden tuhoajille. Ei sovi kuninkaille, Lemuel, ei sovi kuninkaille viinin juonti eikä ruhtinaille olutmaljan kallistelu.
Juopuessaan he unohtavat lait ja jättävät köyhät oikeutta vaille. Olut sopii onnettomalle, viini sille, jonka mieli on katkera.
Sananl. 31:3-6

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom