Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

musiikillisestihan ei mitään vikaa, mutta ainakin allekirjoittaneen korvaan ottaa se että aivan liika siloiltetu soundi

tuon jälkeen kun laittoin pyörimään hautuumaa kutosen niin johan löytyy sitä kaivattua tähän musiikkityyliin oleellisesti kuuluvaa virhettä

IMG_3655.webp

ei saa olla liian täydellistä, Yours

nyt kun otit Te asian puheeksi niin on käynyt mielessä, kun oletetut täälä puhuvat lekkinksien ostoista, että kuinka hemmetin usein niitä pitää ostaa uusia

Minulla kun kestää samat verkkarit kakskytävuotta, helposti

käytänkin tosin vain laatua, eli adidasta, se on paras merkki

ollut aina

esim. nikeä en ole kyennyt ikinä sietää
En tiiä. Mä oon saanu kaverilta sen vanhoja. 3 vuotta sitten taisin ostaa kahdet, toimivat erittäin hyvin edelleen.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Sehän onkin jo ensimmäinen päivä helmikuuta. Neljän kuukauden päästä kesäkuu. Siitä muutama viikko eteenpäin, niin alkaa kesä olla lopuillaan.

näin se on, nyt on Suvi parhaimmillaan

toukokuussa se on jo auttamatta ohi!

Yks tuttu myy tasaisin väliajoin, varmaan kuukausittain, ison läjän merkkivaatteitaan FB. Ahdistaa ajatella kuinka paljon menee rahaa hukkaan tommosessa. Mä istun tällä hetkellä ysiluokan luokkaretken (2008) yöseikkailulta muistoksi saatu T-paita päällä. Housut kahdeksan vuotta vanhat ja alushousujen ikää en kehtaa edes mainita, mutta rippikouluikään ne ei sentään ole vielä ehtinyt! Puolisolle ompelin vanhasta lakanasta kotihousut, mut tuli kyl nii kaameet, etten yhtään ihmettele, ettei ne meinaa oikein päälle eksyä.😂
Toi on niin totta. Sama porukka joka istuu manskulla tukkimassa työmatkalaisten liikennettä, tilaa kamaa netistä.

”Hei, vitsi kun kätevää tilata kolmea kokoa housut ja palauttaa väärät koot”. Entisessä duunissa oli just tämmöinen ihminen. Kun yritti kyseenalaistaa tuota touhua, niin nöönnöötä tuli vastaukseksi.

Kotikonttorin luottofleece (fleece on oikea mikromuovin lähde) in vuodelta 2000. Kyllä ne vaatteet kestää, kun ostaa ajatonta laatua.

sauna palaa
on

tänään taitaa olla se harvinainen tilaisuus, että otan kotona!

0,33 sandels 4,7

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom