Huomaa kyllä että Max ei ole foorumilla.
Perjantai ja keskustellaan viinasten sijaan raamatusta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ajat ovat muuttuneet.
Huomaa kyllä että Max ei ole foorumilla.
mitä olen ajatellutkin, että tekopyhää on aina ollut se menneissä toimintatavoissa pysyttely ja haitallisten juttujen toistaminen uudelleen ja uudelleen ilman tuomiota.
Aivan huikeaa, jos raamattu on muuttunut näin radikaalisti!
"Häkkänen kertoi myös, että tileille on useilla henkilöillä käyttäjätunnukset."
Leuka pystyyn ihan normaalia tykätä tuollaisesta videosta, mutta siis että puolustusministerin sometunnukset on jollain epämääräisellä isommalla joukolla ihmisiä? Se kuulostaa huolestuttavalta ja epänormaalilta.
Eikös se neitsyyskin ole käännöskukkasesta lähtöisin? (Almah vs betulah)Kristinuskon perusteena ei ole Marian oletettu sukupuolinen kokemattomuus vaan Jumalan syntyminen ihmiseksi Kristuksessa.
Pohjimmaiset juuret on: hylätyksi tulemisen pelko ja sen seurauksena miellyttäminen/ylivarovaisuus. Huono itsetunto, kohtalaisen alhainen älykkyysosamäärä (eli tajuaa asiat viiveellä tai sitten ei ymmärrä ollenkaan). Impulsiivisuus myös eli ei harkitse asioita tarpeeksi tarkasti. Sulkeutuneisuus = tekee kaikki päätökset itse eikä osaa kommunikoida tarpeeksi avoimesti. Tässä kyllä kehitystä tapahtunut, mutta matkaa on.Ja kun sitkeästi toistaa itselleen mantraa että "minä olen paska ja teen kaiken väärin", ei tarvitse hetkeksikään oikeasti pysähtyä, kohdata ja tutkia itseään sekä omien toimintamalliensa pohjimmaisia juuria.
mutta jos sitä vielä muutaman vuoden sais kassaan kerrytettyä hiluja ja sitten miettis mitä tekis vaan ajoittain. Onniiiiiin pal tekemistä et ei voi viettää 8h päivässä työpaikallaitseänihän ei työ juuri kiinnostakuinhetkittäin, mutta #ajankuluksi & #kulujenkattamiseksi.
Ihan kaikkea en väärin ole tehnyt, mutta todella paljon.
Tuosta en tiedä tarkemmin, mutta roomalaiskatolisessa kirkossa on tarrauduttu Neitsyt Marian sukupuoliseen koskemattomuuteen ihan urakalla ja siitä kehiteltiin kaikenmoista aikojen saatossa. Näin ollen Raamatun kirjoitus Jeesuksen veljistä (en muista mainitaanko myös sisaret) oli kauhistus, koska Neitsyt Marian piti pysyä hurskaasti neitsyenä ihan viimeiseen hengenvetoon asti. Onko sitten tekstissä tarkoitettu biologisia sisaruksia tai kenties Joosefin aiemmasta avioliitosta syntyneitä lapsia vai jopa serkkuja, ei selvinne koskaan. Ort.kirkko puhuu Jumalansynnyttäjästä.Eikös se neitsyyskin ole käännöskukkasesta lähtöisin? (Almah vs betulah)