Eksie oo käyny koskaan kaverin kanssa reenaamassa? Minäkin olen, sillion joskus kun oli kaveri, viime vuosituhannella.Miten sun kunto vaikuttaa siihen, miltä kaverin reeni tuntuu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eksie oo käyny koskaan kaverin kanssa reenaamassa? Minäkin olen, sillion joskus kun oli kaveri, viime vuosituhannella.Miten sun kunto vaikuttaa siihen, miltä kaverin reeni tuntuu?
100kg penkki jo?
Nostin pyhien aikana norsun pöydälle. Nyt sitten matsataan. Joko katkeraan loppuun tai uuteen nousuun. Uusi elämä on takuulla edessä, mutta millainen? Kristallipallossa pyryttää sakeasti.Mites muilla 2025:uusi elämä?
12 merkintään kuntoilusta, sisältää vajaan 80km jalkaisin kuljettua kilometriä. Ehkä se kardio tästä vielä aavistuksen parantuu ennen kesää.Mites muilla 2025:uusi elämä?
Ihan suunnitelmien mukaisesti lähtenyt. Tipaton meneillään ja paino laskusuunnassa. Syömistä järkeistetty ja närästykset ja refluksit pysyneet poissa.Mites muilla 2025:uusi elämä?
Ohjelman mukaisesti liian raskasta sotkea salia vielä tähän, pikkuhiljaa kasvatan rasitusta.Mites muilla 2025:uusi elämä?
Ite taas salilla, yksi lepopäivä tälle vuodelle kasassa.
Perjantaille tosin tuli nyt pikakomennuksella liikematka, joten pe ja lauantaikin mennee levätessä.
Emmä jaksa ees vastata tähän.Miten sun kunto vaikuttaa siihen, miltä kaverin reeni tuntuu? Tää on ny jotain niitä tyttöjen juttuja, joita ei vaan ymmärrä.
Ihan samaa kastia ku se, että baarissa pitää mennä yhessä vessaan. Onko tässä ny siis joku isompi paljastus käsillä, että tytöillä tuntuu rakossa, jos kaverilla pissattaa kovasti?
Mitähä, kertokaa ny heti kaikki?
Jos tyttökaveri saa opiskelija-asuntolassa orgasmin, niin saako se toinen tyttökaverin kaveri seinän toisella puolellaki? Tää ehkä selittäis jotain nuoruuden juttuja, muttei tee yhtään selvemmäksi naisten ymmärtämistä.
Reilu 19h, kolme lepopäivääMites muilla 2025:uusi elämä?
En. Ei oo kavereita. Semmosia. Paitti te täällä.Eksie oo käyny koskaan kaverin kanssa reenaamassa? Minäkin olen, sillion joskus kun oli kaveri, viime vuosituhannella.
Kuulostaa tutulta. Ainaki 3 kertaa oon yrittäny, aina vaikuttanu mielenkiintoiselta, mutta jääny heti lähtöruutuun.Ai niin. Sinuhe aloitettu ja mielenkiintoiselta vaikuttaa. Tosin vanha ongelma haitannut,
Joka toinen päivä salia, vanha ei jaksa enempää. 6 kiloa punaista lihaa syöty myös thl:n kauhuksi.Mites muilla 2025:uusi elämä?
En. Ei oo kavereita. Semmosia. Paitti te täällä.
Lähe joskus mukaan.
Montakohan yksikköä keskikaljaa siihen tilaisuuteen pitäisi varata.Olisiko Offarin yhteistreeni uhka vai mahdollisuus
Alku mennyt ihan kivasti, salia 3-4 krt viikkoon, kerta viikkoon avanto sekä likkuuvuusharjoittelua kaiken muun lisäksi lähes päivittäin.Mites muilla 2025:uusi elämä?
Ite taas salilla, yksi lepopäivä tälle vuodelle kasassa.
Perjantaille tosin tuli nyt pikakomennuksella liikematka, joten pe ja lauantaikin mennee levätessä.
Montakohan yksikköä keskikaljaa siihen tilaisuuteen pitäisi varata.