Mites muilla 2025:uusi elämä?
= 2024 vanha elmä. Tosin ei se ihan vihkoon mennyt. Tai oikeastaan meni, nimittäin reenivihkoon on raapusteltu ahkerasti ja koitetaan jatkaa sitä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onhan tässä jo tiukasti pinnistelty 14 päivää. Hirveätä rääkkiä jne.Mites muilla 2025:uusi elämä?
@Max131 laittoi just viestiä että penkkimax 145kg tällä hetkellä.Mites muilla 2025:uusi elämä?
Melkein Maxin omapaino. Kova.@Max131 laittoi just viestiä että penkkimax 145kg tällä hetkellä.
Tarttis heittoistuimen sohvaan, pötkötysmoodi on jo.Oma paino aina hyvä saada penkistä ja sohvalta ylös.
Ite taas salilla, yksi lepopäivä tälle vuodelle kasassa.
Perjantaille tosin tuli nyt pikakomennuksella liikematka, joten pe ja lauantaikin mennee levätessä.
Miksi reenata tavalla, mistä ei oikeastaan etes tykkää..?Oli ihan kamalaa, mutta kai pitää mennä uudestaan.
100kg penkki jo?rauta noussu
Minä ainakin teen täsmälleen niitä liikkeitä mitä haluan. Koskaan ei ole kamalaa.
Menin ystävättären kaveriksi sinne. Mutta pääasiassa oli kamalaa sen takia, kun oon niin rapakunnossa. Ei reenissä itsessään mitään vikaa ollut.Miksi reenata tavalla, mistä ei oikeastaan etes tykkää..?
Minä ainakin teen täsmälleen niitä liikkeitä mitä haluan. Koskaan ei ole kamalaa.
Seuraavan reenin odottelu on kamalaa. Kuulemma palautuakkin pitää
Tuli hommattua kissa. Kehräsi niin pehmeästi.Mites muilla 2025:uusi elämä?
Miten sun kunto vaikuttaa siihen, miltä kaverin reeni tuntuu? Tää on ny jotain niitä tyttöjen juttuja, joita ei vaan ymmärrä.Menin ystävättären kaveriksi sinne. Mutta pääasiassa oli kamalaa sen takia, kun oon niin rapakunnossa. Ei reenissä itsessään mitään vikaa ollut.