Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Talvipyöräilykausi aloitettu kuulaassa ja kauniissa pakkaskelissä ai että 🩵 ja huomenna jatkuu vielä vapaa.

On muuten opeteltava syömään enemmän. Kiristellyt reilussa vuodessa kymmeniä kiloja niin ei riitä 1,5k kalorit näillä viikkokilsoilla. :confused:

Veikkaan semihyvää kesäkuntoa jo tälle vuodelle.

pyöräily
Pyöräily on hyvä lisä, jos sitä juoksua ja punttia tekee.
Rauhallinen pyörälenkki on vähän kuin lepopäivä molemmista muista ja auttaa juostuja jalkoja vaan palautumaan.
Jos ei olisi muita kiireitä, niin itse en varmaan totaalilepopäiviä pitäisi ollenkaan - ainakaan ylikunnon pelon vuoksi - ottaa vaan välillä kevyemmin ja kierrättää rasitusta.

1000061282.webp

1000061281.webp

Likimain täydellistä.

Helposti voi, esimerkiksi mulla työmatkapyöräily ei ole varsinaisesti urheiluteko, vaan keino päästä töihin näppärästi ja saada raitista ilmaa. Suomeksi = Sähköpyörä maksimi avusteilla. Jos hikoilu olis ainut tavoitteeni niin se 35v vanha perintöpyörä joka oli täysin ruosteessa ja kammotus polkea, olis mun valinta. Sama kai se on hikoileeko soijat tuskaisella 8km lenkillä paskalla pyörällä tai hommaa 10k+ fillarin jolla rullaa kuin itsestään 100km lenkin ennen kun pitää ensimmäistä kertaa huokaista vähän raskaammin =D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
@-kake-
Onko mitään osakeveivejä menossa/suunnitteilla.
Goforessa ja Scanfilissä on saanutkin jo myyntinappia pimputtaa. Syksystä noussut hyvin, suomilapuiksi.

Valmet- ja Metso on taas odottavalla kannalla, että myydäkkö pois vai ostaa lisää. Valmetin montunpohjan missasin. Euroa liian kalliilla alkoi pommitus, niin ei ole päässyt oikein vielä lunastamaan.

Liitteet

• Screenshot_20250105_132338_Nordnet.webp
    Screenshot_20250105_132338_Nordnet.webp
    29,1 KB · Katsottu: 5
@-kake-
Onko mitään osakeveivejä menossa/suunnitteilla.
Goforessa ja Scanfilissä on saanutkin jo myyntinappia pimputtaa. Syksystä noussut hyvin, suomilapuiksi.

Valmet- ja Metso on taas odottavalla kannalla, että myydäkkö pois vai ostaa lisää.
Just nyt vähän tarkkailuvaiheessa, harvinaisen tyhjä salkku on.
Nordean kyydistäkin taas hyppäsin jo.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom