Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
kyllä Minä ainakin olen ollut äärinmäisen tyytyväinen iPuhelimiin, ovat kovia värkkejä

&helppohoitoisia kun kestävät vettä

saa suorittaa pesut raanan alla

kuin rannekelloa pesisi

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
onely metri tuulta, pitäisikö käydä polkupyöräilemässä #ajankuluksi

saisi samalla tuon maaliman ahdistavimman tilanteen poissa, kun heiaheia näyttää täyttä nollaa

minkähäntähären NAISet eivät tahto käyttää seksuaalisesti hyväksi meitä joilla olisi mielinmäärin luppoaikaa?

minkähäntähären NAISet eivät tahto käyttää seksuaalisesti hyväksi meitä joilla olisi mielinmäärin luppoaikaa?

Laita sille halailukaverille viestiä. Toivota hyvää uutta vuotta. Jos tulee impulssi surkutella jotakin asiaa, niin jätä se surkuttelu sanomatta. Tiedä vaikka hän kutsuisi sinut kylään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kolomelitranen diisel ja manuaali.

Siinäpä ois autoa loppuelämäksi.
Katselin samaa että olisi mehtuupuuhiin oikein soiva peli. Valitty strategia on kuitenkin ollut jo vuosia yhdellä autolla pitää pärjätä joka tilanteessa, niin ajellaan nyt vielä lähivuodet kompromissi-mersulla. Tilanne jossa alla on 4,5 ltr V8 diesel Land Cruiser on kuitenkin taas vuoden lähempänä.

Meillä mentiin unille 23 jälkeen eikä edes 00 paukuttelut herättänyt meitä eikä koiria. Aamulla katsottiin Aladdin telkkarista ja koiruuksien kanssa pitkä lenkki nyt mukavasti lumen peittämillä teillä.

Salilta välipäivä ja vaikka itsellä tavoitteita tälle vuodelle niin mikään ei etene jumalattomalla new year new me stressillä vaan kylmän laskelmoidulla suunitelmallisuudella.

Zone-sarja -42%
jos olis iollut bensiini niin olin vounut harkita
Vaikka Te ymmärrättekin kaksipyöräisen, moottoroidun kulkineen vaativan ehdottomasti pyöreän ajovalon ja klassisen mittariston, tässä asiassa olette ehdottoman väärässä.
Bensiini soveltuu huonosti automobiilien voimanlähteeksi ja maastokelpoisen nelivedon kohdalla: Ei lainkaan. Diesel on Ainoa Oikea Valinta.

Minkäs tähären sitten kun Minä olin asevelipalveluksessa vuonna 1998, kapiaiset ajelivat onely bensiinikäyttöisillä neuvostoliittolaisilla?

ja hyvin ne sielä näyttivät liikkuvan

miten selitätte tämän?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom