Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Ihminen on aidosti onnellisimmillaan, kun sen ruumiinaukkoihin laitetaan jotain tai sieltä tulee jotain ulos." -FinnladyKuulia vaan rektumiin.
Niiiii ku syö tai ku käy pissalla."Ihminen on aidosti onnellisimmillaan, kun sen ruumiinaukkoihin laitetaan jotain tai sieltä tulee jotain ulos." -Finnlady
Älä älä nyt ala peruuttelemaan!Niiiii ku syö tai ku käy pissalla.
No voi pyhä Sylvi! Ookko ratkennu ny ryyppäämäänki?Jos on heikko sulkijalihas (esim alkoholin liikakäytön vuoksi) niin kuula valuu alas- ja ulospäin
En suosittele kiinan vermettäAi niin, uuden wifi + reitittimen tarvii ite kanssa.
Noh, en minä vastaanpane jos penistä sais aukkoihin. Ne ovat vain viimeaikoina olleet epäsopivissa miehissä kiinni.Älä älä nyt ala peruuttelemaan!
Mielesi tekee kuitenkin.
Jos ei kotona voi ladata ja päiväajot 200+ km, niin ei tosiaan sähköauto sovi.Ei todellakaan kestä käpy jatkuvasti latailla. Vituttaa jo silloinkin kun tankkausväli jää välillä alle tonniin.
Kun ei juo kahvia, ja kusellakäyntiväli on pidempi kuin keskimääräinen akun range..Just ehtii kusella ja kahvilla käydä sillä välin kun latautuu 20-80%. Macanikin imee parhaimmillaan 270kw.
Viikko sitten kun latailin reissussa kylmää akkua, niin vielä 70% kohdalla latasi yli satasen nopeudella.
Mutta toki jokaisella omat mieltymykset ja preferenssit matkanteon suhteen.
Kuten juuri sanoin.Kun ei juo kahvia, ja kusellakäyntiväli on pidempi kuin keskimääräinen akun range..
En minä missään betonikuutiossa asu joten kotona olisi helppo ladata, mutta kuten totesit niin auto käyttötarpeen mukaan. Yhdenkään patteriauton speksit eivät riitä omaan käyttööni, joten tulen ajamaan dieselillä vielä pitkään.Jos ei kotona voi ladata ja päiväajot 200+ km, niin ei tosiaan sähköauto sovi.
Meillä aina aamulla tankki täynnä (80%) ja sillä näyttää nyt talvellakin pääsevän sen 400km. Kesällä sitten 600km.
Eli. Jokaiselle auto käyttötarpeen ja ajoprofiilin mukaan.
Kyl. Kun pääset sillä Macanilla ajamaan kunnon talvessa niin kerropa todellinen range. Tuollasissa talvikeleissä mitä lissun kuvan maisemissa (rovaniemellä) on.. -15-20 asteessa..Kuten juuri sanoin.
Jokaiselle auto käyttötarpeen ja ajoprofiilin mukaan.
Niin mitä toi kunnon pakkasen range kiinnostaa minua, kun en talvella matkaile?Kyl. Kun pääset sillä Macanilla ajamaan kunnon talvessa niin kerropa todellinen range. Tuollasissa talvikeleissä mitä lissun kuvan maisemissa (rovaniemellä) on.. -15-20 asteessa..
Ei tässä mitään tunteita ole, ihan oikeasti kiinnostaa mikä on toimintakyky tosimaailmassa missä minä sitä käyttäisin aika paljonkin.Kylläpäs herättää tunteita tämä autoilu Tämä varmaan väärä ketju muutenkin, kun autoaiheinenkin on.
Njaa, pitääpä vähän tutkia itekin. Ei jaksa vaan just nyt.En suosittele kiinan vermettä
US considers ban on China's TP-Link over national security concerns: Report - The Economic Times
U.S. authorities are considering banning TP-Link routers over national security concerns, following reports linking them to cyberattacks. Several government departments have launched investigations, including the Commerce Department, which has subpoenaed the company. This action follows...m.economictimes.com
Ok, jos tänä talvena vielä tulee kunnon pakkasia niin raportoin tonne autoketjuun.Ei tässä mitään tunteita ole, ihan oikeasti kiinnostaa mikä on toimintakyky tosimaailmassa missä minä sitä käyttäisin aika paljonkin.
Faktahan on että 90% ajoista menis hybridiauton alle 100km sähkörangella, mutta pitkää matkaa on sen verran usein kumminkin että kun käpy ei kestä pitää odottelua, niin se ei kestä.
e: oma possu menossa pikkukorjaukseen ja pyysin oikein erikseen patterimacanin koeajoon korjauksen ajaksi, koska kiinnostaa vaikka ei kiinnostakaan..
Onko tuo siis 0-100% kapasiteetti?Akun nettokapasiteetti 95kwh