SUPERCARB 1kg -40%

Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Olen taas suurinpiirtein koko päivän haaveillut kuinka jonkun MIESihanuuden herkku******ka olisi varmaan ihana saada *****lle. Onneksi offari aina palauttaa maan pinnalle muistuttamalla, että MIESoletetuillakin on ruumiintoimintoja. Unohdan sen kyllä taas ihan pian. :cautious:

Pitääkö kuvata matskua ja ampua vihreitä kuulia?

Pitää. Tarviiko tulla auttamaan asennuksessa?
#UnohtuiJo

Juu, en kestä taas edes itse itseäni. :hyper:

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
No ala soitteleen mittaria. Voin kietaista itteni tuosta Fernet-pullolla sellaiseen mulle saa tehdä mitä vaan -kuntoon.

#toiminimirattopojat (jonnet ei muista)
Pitäisiköhän tästä tehdä jo etukäteen ilmoitus Novan päivystykseen, osaavat sitten vähän varautua perinteiseen "joulupalloja perseessä" tilanteeseen.

Pitäisiköhän tästä tehdä jo etukäteen ilmoitus Novan päivystykseen, osaavat sitten vähän varautua perinteiseen "joulupalloja perseessä" tilanteeseen.
Eiköhän siellä suolistoneuvos päivystä joka päivä ilman erillistä ilmoitustakin. #ainavalmiudessa

1000034810.webp
@Heatseeker

No ala soitteleen mittaria. Voin kietaista itteni tuosta Fernet-pullolla sellaiseen mulle saa tehdä mitä vaan -kuntoon.

#toiminimirattopojat (jonnet ei muista)
Muista myös avata erotiikkamessut. (J. Vuorinen)

Edit. Tarkemmin asiaa pohdittuani tulin siihen lopputulokseen, että @Max131 saattaa hyvinkin olla Vuorisen novelleista tuttu pikku-Juha.

Mitä ihmisillä on lättähattua vastaan?
Itse käytän kesäaikaan ehkä 80% ulkona vietetystä ajasta sis. autoilun. (lopusta ehkä 10% on sitten lierihattu, 5% huivi päässä ja 5% paljain päin).
Oletkin kypsään ikään varttunut herrasmies.

Ryhmään kuulumattomille henkilöille kyseinen päähine sopii vielä huonommin.

Mitä ihmisillä on lättähattua vastaan?
Itse käytän kesäaikaan ehkä 80% ulkona vietetystä ajasta sis. autoilun. (lopusta ehkä 10% on sitten lierihattu, 5% huivi päässä ja 5% paljain päin).
Noin niinkuin lähtökohtaisesti jokainen käyttäköön mitä haluaa, Lissukin heilukoon kumihuppu päässä.

Mutta itse käytän talvella pipoa, ja kesäolosuhteissa joskus lippalakkia. Satunnaisesti hitsaussuikkaa, mikä on tietysti päähineistä tyylikkäin.

Minä taas välttelen lippalakkia, en ole ikinä pitänyt ko päähineestä. Onneksi on nykyisin sen verran setämies, että voi hyvin käyttää lierillistä huopahattua. Se on tyylikäs valinta useimpiin tilanteisiin, kanalintujahdista hautajaisiin.

Oletkin kypsään ikään varttunut herrasmies.

Ryhmään kuulumattomille henkilöille kyseinen päähine sopii vielä huonommin.

Ensimmäisen lätsäni hommasin joskus vuosituhannen alussa. Toki sen käyttö ei silloin ollut jatkuvaa, mutta ei tämä siis mikään vanhana setänä keksitty idea ole. Kuten eräs kaveri silloin lähes varttivuosisata sitten pukeutumisestani totesi: "susta ei kyllä tajua, yritätkö olla muodikas vai pelkästään häröillä." Rehellisesti sanottuna en silloin tiennyt itsekään kumpi on lähempänä oikeaa vastausta, nykyään varmasti jälkimmäinen.

Suositut

Back
Ylös Bottom