Zone-sarja -42%

Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
mites se seekkerin takatukkatilanne?

thumbnail_IMG_3013.webp

Minkähänlainen säätö ois vetästä olkkariin semmonen puusäleikkö tuohon telkkarin takaiseen seinään.. 200x90cm on tota tauluviritystäkin, mutta toisaalta myös 2 muuta huonetta, jotka seiniltään paljaana ja jonne taulut vois istuttaa.

Kun tuohon puusäleikkösysteemiin sais varmaan naitettua vähän sit akulevyäkin sisälle, niin vois Genelecit soida taas sit pykälän paremmin (vaikka en oo kyllä yhtään jaksanu säätää mitään soundeja herran aikoihin, sen verran hyvin noi soi nytkin). Mut ei tuosta akustoinnista ny haittaa ole ylipäänsä.

Ite kun teen, niin siitä tulee vaan hirveetä vitun huutoa ja naapurissa pieniä lapsia, niin joku muu ratkaisu keksittävä toteutukseen. Eikä noita tarpeitakaan viiti taksilla lähteä mistään K-raudasta kantaan. Tammikuussa tämä ehkä selvitykseen.
Tehän askartelette sen seekkerin kanssa pienessä nousuhumalassa hetkessä!
Käytte tojotalla jossain byggmaxissa hakeen puutavarat ja ruuvit.

Niin, ei oo vaan ihan itsestään selvää, miten siitä sivulistasta tekis sellaisen, ettei ois vammaisen näköinen. Sillä puulistalla, vai jollain erillisellä alkup. seinän värisellä listalla, joka jatkuis sit tuon eteisen sivuseinän mukaisesti, mikä yhdistyy olkkariin vai jotenkin muuten.

Eniten taitaa kiinnostella tähän tietoon tuo Kaken mainitsema, että jos se paneeli ois lattiasta vaan kattoon ja sais sit jollain kevyellä ruuvikiinnityksellä kiinni, niin vois olla suunnilleen siististi purettavissakin.

En kyllä itse tiedä, että miten lattia/kattokiinnitys ois jotenkin siistimmin purettavissa ja hoidettavissa kuin kaksi tai kolme koolauspuuta seinään vaakaan, kukin muutamasta kohtaa kiinni ja rimoitus siihen päälle. Irroittaessa seinään jää x määrä paklattavia reikiä, eli kohtuullinen työ hoitaa pois.

Eikä sivun kai mikään ongelma tarvitse olla, kun noita nykyisellään niin paljon tehdään. Riippuu tietysti siitä, että mitä sinne materiaaliksi lopulta valitsee, mutta monilla valmiimpien ratkaisujen (eli jos et ihan lähde itse rima kerrallaan käsittelemään) tarjoajilla on kyllä saman sarjan kulmalistat jne. olemassa.

Sitten tee-se-itse -insinöörinä tietysti henkilö sahailee sormipaneelia kulman myötäiseksi juuri oikeasta kohtaa, kun ei mitään kulmalistaa halua kahden paneeliseinän kohtaamiskohtaan laittaa.

En kyllä itse tiedä, että miten lattia/kattokiinnitys ois jotenkin siistimmin purettavissa ja hoidettavissa
Minä tiedän.
Puupaneeliin voi pienen ruuvin ruuvata ja kun sen ottaa pois, niin se on siinä.
Jos vielä on kattolista, niin se pienen pieni reikä jää senkin alle - olettaen, että listan ottaa pois paneelien kohdalta ja laittaa sitten takaisin.

Kipsilevyyn pitää laittaa proput ja sitten kun ne proput purkaa ja isot reiät pakkeloi, niin käytännössä koko seinä on maalattava.
e: ja jos seinä tapetilla, niin vielä pahempi

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Ettämitäettä? Mikä tuossa maksaa?

CO2 melkeen 300. Puolet hinnasta veroja.

"2025 Land Cruiser
Starting MSRP $56,450"

Toyota USA. Tosin kaikki muutkin autot maksaa ihan sika vähän vaikka joku single digit state tax päälle tulisikin.

E: *paitsi sähköautot **maksaa suhteellisesti ottaen (vs Suomi) sikavähän

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom