• 3 kpl Supermass Nutrition PRO BURN (540 kaps.) -24%

Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
En ole ihan varma, että mitä tällä tekee sinänsä, kun eihän näppistä tule varsinaisesti lainkaan katseltua. Kivasti pimeässä vähän tunnelmoi pinkkiyttään, höhö.
Joo, sillä tuolla ei oo itekään duuninäppiksessä kauheasti mitään tehnyt, kun en minä pimeässä täällä töitäni tee :D Sen sijaan noissa läppäreissä tuo on hyvä, kun pimeässä olkkarissa jollain sohvalla röhnöttäessä haluaa lärätä nettiä, niin näkee näppäimet. Varsinkin tuolla läppärillä tarvii nähdäkin ne nappulat, kun leiska vähän kuitenkin vieras.

Ja kyllä, onhan noi ihan nastan näköisiä. Itelläkin oli mikä lie Corsairin K95, jonka sai vilkkumaan kuin joulukuusen. Oli kyllä tosi hyvä kirjoittaakin ja hyvä rannetuki. Vähän turhan iso vaan numpadinsa kanssa.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Minähän siis en ole tarkka muiden tavarasta: omasta, onely

&mopedin pesin viime Suvena noin joka kerta ennen kun lähdin ajamaan: pölyt&kärpäset pois pinnoilta
suunnittelin jos D:n neitseellisen maalipinnan suojaisi jollain nanopinnotteella

siitä olisi soma pyyhkiä pölyt mikrokuituliinalla

kahtesti päivässä

No niin, nyt threadsissa on kirsikkakeskiviikko. Ajattelisin, että täällä innostutaan siitä enemmän kuin niistä cullicollareista.
en kyl tajua ketä tuolla pitää seurata tai muuta että näihin pääsee "sisään" ei näy mulla randomisti selaten taas mittää muuta ku kummeli kuvia. Hakukin tuotti vain 9vk vanhoja juttuja

en kyl tajua ketä tuolla pitää seurata tai muuta että näihin pääsee "sisään" ei näy mulla randomisti selaten taas mittää muuta ku kummeli kuvia. Hakukin tuotti vain 9vk vanhoja juttuja
itselläni täysin sama tilanne, en käsittääkseni ole ryhtynyt (ainakaan tietoisesti) seuraamaan siellä ketään

mutta tulee välillä hienoja kellokuvia, thats enough

Ai jaa. Mulla on ainaki pari seuratuissa semmosia jotka noihin aina kommentoi niin varmaan sen takia mulle pompsahtaa. Mut siis noita ja kummelia kans mulla seinä täynnä.

Suositut

Back
Ylös Bottom